Elendige reklamer!

Hvorfor skal der dog være mange af dem?!  Ovenstående er en af de dårligste for tiden! “12 helt nye og seje sange!” plus bjørnen der siger “den er skiii’ god!” …mens han sidder på toilettet. I really don’t get it.

Og så har jeg altså også set mig sur på Sebastian Jessen som cowboy i reklamen for Havrefras – han plejer da at være meget læks, men bestemt ikke som dansende country-boy! ÅH!

Hvad med jer, har I nogle I bare ikke kan udstå – eller nogle favoritter, måske?

12 responses to “Elendige reklamer!

  1. Sebastian er lækker ligemeget hvad;)

  2. Jeg har også krummet tæer over netop disse to reklamer. Især den med virkelig klamme “Onkel Jes” er da helt vildt åndsvag! Jeg troede helt sikkert det var en joke første gang jeg så den, men da den var slut kunne jeg ligesom godt fornemme at der har siddet nogle reklamemænd bag den og rent faktisk ment det seriøst… Dybt suk.
    Ellers er der de der Leasy reklamer der kører lige for tiden med de påtagede dialekter, de er godt nok irriterende… 😉

  3. Toms reklamerne, fo sho! Jeg får kriller (og nej, ikke på den gode måde) hver gang de kommer frem på skærmen

  4. Lilja: Sgu ikke med wannabe-charmekrøller! 😉

    Line: Godt at høre jeg ikke er den eneste!

    Rikke: Åh ja, er det ikke dem der, hvor det er ansigter der vender hovedet? Og så fyrer de sindssygt dårlige jokes af? Bestemt heller ikke min kop te.

  5. Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! Personligt er jeg ved at få mere end grå hår af den “Onkel Jes” reklame – fordi den er så dårlig, og fordi jeg samtidig bliver udsat for grov mobning i min omgangskreds, da jeg rent faktisk har en onkel der hedder Jes. GRRRR!

    p.s. Sebastian Jessen har solgt sin sjæl til fanden med den reklame.

    //S

  6. Den er Onkel Jes reklame er dybt forfærdelig!! HAN er dybt forfærdelig.. Man kan da ikke det ene øjeblik synge “sommersolen skinner og vi får røde kinder” og det næste øjeblik skifte videre til sangen “drop den kniv!” .. På en eller anden måde tror jeg i forvejen ikke der er ret mange, der køber Onkel Jes’ CD der går med kniv.. Kan ikke forestille mig ret mange rockere eller invandrerbander høre Onkel Jes 🙂 Og hør forresten lige beatet til “drop den kniv” .. det er da totalt “MJ – they dont really care about us” ripoff!!

  7. Haha, hvor er I gode! 😀

    Sidsel: Det er da næsten værst for din onkel. 😉 Enig med djævle-kommentaren.

    Lasse: Jeg har tænkt på præcis det samme! Idéen er da meget god, men det er nok ikke lige Onkel Jes de hardcore kriminelle lytter til inden de skal i byen!

  8. Jeg synes Onkel Jes er direkte ulækker. Jeg får gåsehud når jeg ser den reklame. Fatter ikke dem der har skænket ham en pladekontrakt, for ikke nok med at hans udseende er pisse skræmmende, så kan manden jo heller ikke synge. Føj!

    Så vil jeg da også lige sige at du har en rigtig fin blog 😀 Faldt lige over den i dag, og vil helt klart følge dig.

  9. Læg lige mærke til Nelly.com reklamen, den er simpelthen så fint lavet! super god blog!

    • Amalie: Nåeh, du mener hende der ligner Sidney Lee i ansigtet? 😀 Hehe. Og så irriterer den måde, hvorpå der bliver sagt “trøje” lige i starten, mig også – ja, jeg er sgu ikke nem at gøre tilfreds! 😉 Og mange tak! 🙂

  10. ascentofalmonds

    Så det er Sebastian Jessen! Så reklamen, tænkte at det lignede, og tænkte så “ej, sådan et sellout er han nok ikke”. Tog vist fejl 😛

  11. LOL.. jeg kan faktisk godt lide Havrefras reklamen, men jeg er så letpåvirkelig når det kommer til reklamer med en catchy sang..

    Har ikke hørt/set den anden reklame du nævner, men det lyder så øv at jeg ikke engang gider bruge tid på det..

Skriv et svar

