190210

Cardigan: H&M, top: Monki, halskæde: ebay, jeans: Glassons, støvler: H&M

Så lykkedes det mig sørme endnu en gang at få taget et billede af dagens outfit! Har nemlig fundet en smart metode som jeg kan bruge indtil min kæreste kommer hjem. Det er i øvrigt både min nye cardigan og min nye halskæde købt på ebay som jeg har på!

Status på hekseparyk: Still not found. Var forbi Fætter BR i går, men der var de udsolgt, så jeg må i en anden af slagsen i dag, hvor de efter sigende skulle have den.

Jeg fik en melding om, at der ikke stod nok på bloggen om hvem jeg egentlig er. Hvis I vil vide mere kan I klikke på “Om Sofie” under fanebladene øverst oppe, og hvis det ikke er nok, så må I endelig spørge – så må vi se om det er noget jeg vil svare på! 😉

God fredag! Hvis heksemissionen lykkes, så skal I nok få mig at se! 🙂

16 responses to “190210

  1. Wow hvor jeg dog bare ELSKER din halskæde! Den er simpelthen alt for sej, bliver nødt til at vide hvad du har måttet slippe for den?

    Har også lige en indrømmelse .. Da du først viste os dine seneste køb, deriblandt den trøje du har på i dag, synes jeg godt nok den var ret så kedelig og rimelig grim. Så så jeg den på i dit dagens outfit, og hold fast, hvor bliver jeg dog nødt til at trække alt det tilbage! Den er jo super sød og feminin – nogle ting skal man åbenbart bare se på! 🙂

    By the way, keep blogging! Du er en af mine yndlings!

  2. hmm.. håbede sådan set at du ville tage det til eftertanke, og faktisk lave et indslag om hvem du er, i stedet for et spørgeshow…

  3. desuden står der jo ikke rigtig noget om dig under om sofie. ikke en´gang din alder..

  4. Mette: Hvor er du sød, TAK! 🙂 Du kan læse mere om halskæden her: https://sofiesblog.wordpress.com/2010/02/08/musik-om-halsen/ (Det slog mig lige hvor oplagt det havde været at kalde den overskrift “Med på noderne”, men ak, det fangede jeg ikke dengang.) Vær dog opmærksom på, at jeg har sat en længere kæde i min.
    Haha, fedt du indrømmer det! 😀 Men du behøver jo selvfølgelig heller ikke at synes at alt mit tøj er flot. 😉

    Sanne: Jeg tog det netop også til mig og bad folk byde ind med nogle ting, hvis der er noget de/I vil vide. Nej, jeg kan da godt se min alder ikke står der, det må jeg hellere få skrevet på. 🙂

  5. Like, like din halskæde. Du ser smadderfin ud:)

  6. har du været i “fest&farver” på jagtvej (ca nr 57)? de har stensikkert et super-udvalg i hekseparykker:o)
    knus von mutti

  7. Hej Sofie.
    Jeg ville bare lige høre hvordan dine jogginbukser fra Vero Moda er i str.? Bruger du samme str. som du plejer? Eller skal man evt. et nummer op? Jeg bruger s/m så kan ikke helt finde ud af hvilken str jeg skal tage dem i på asos.
    På forhånd tak for hjælpen 🙂

  8. Okay tak 🙂
    Må jeg spørge hvilken str. du normalt buger i jeans? Jeg bruger normalt 27 nemlig, så det er bare om du bruger større eller mindre end mig?

  9. hvor ser du altså fin ud! og sikke en flot halskæde 🙂

  10. Hvor ser det bare godt ud. det er enkelt, men meget stilfuldt. I like! ;)) Og du har sgu nogle flotte ben.

  11. Ok, jamen så lyder en M jo helt perfekt til mig også. Mange tak 🙂

Skriv et svar

