Sådan ser jeg ud

Æv, hvor er det TRÆLS med endnu mere sne – og så på cykel!

Sådan ville jeg ønske jeg så ud! Eller. Det gør jeg jo, men ville ønske at det var vejr til at gå udenfor iført (nye) solbriller fra Weekday og en blomst i håret! (Utroligt hvad en hårtørrer og et par rekvisitter kan transformere mig til, hva’?)

5 responses to “Sådan ser jeg ud

  1. Haha total latterligt spørgsmål, men har du nogensinde lagt mærke til smiley’en ude i højre side i dette ‘tema’ ?

    • JA! Det er så irriterende. Men den er tilsyneladende til for at jeg kan se statistikker over antal besøgende osv. Den er vist ikke lige til at slippe af med, så jeg er nærmest blevet ven med den! 😉

  2. jeg er vild med din blog, og synes jeg har været hele vejen igennem, men synes ikke rigtig jeg kan læse så meget om dig?? alder, beskæftigelse osv… det ville være sjovt at høre lidt om dig 🙂

  3. ..eller jo, kan se hvad du arbejder med, men hvad du vil senere hen, osv… det ville være sjovt når nu man følger din blog flere gange dagligt:)

  4. Jeg er stadig uven med den!
    Man ligner jo en der er total lalleglad og liiiige har placeret den – for sjov ! haha ..
    Måske med tiden jeg lærer at acceptere den for den den er . Men nu ved jeg da hvad den skal bruges til, tak (:

Skriv et svar

