180210

Blazer: Only, top: Monki, nederdel: H&M

Så lykkedes det alligevel at få taget et billede af min påklædning! Jeg ser sgu lidt stram ud i betrækket, men det er fandme også tidligt om morgenen! 😀

Nu skal jeg arbejde. I eftermiddag skal jeg hundse rundt i byen og prøve at finde en udklædning til den fastelavnsfest jeg skal til i morgen. Jeg haaaader kostumefester, men mine veninder elsker det tilsyneladende! Det skal gerne være noget, hvor jeg kan afføre (hm… det modsatte af iføre?) mig det i løbet af aftenen, så jeg kommer til at se nogenlunde normal ud. Havde tænkt på noget så opfindsomt som heks, for så kan jeg få luftet min sorte maxidress, ha! 😉 Any ideas?

11 responses to “180210

  1. Ej, hvor fedt! Og fint outfit i dag btw. Du skal bare købe dig en kæmpe heksehat med noget kunstigt hår, så er den i vinkel 🙂

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  2. Har du set at Charlotte D har skrevet et indlæg om dig og din stil?

    Det har du sikkert, men ville alligevel lige fortælle det for en sikkerheds skyld.

  3. Christina: Tja, det er sgu meget stille og roligt. 😉 Ja, det var også sådan noget jeg havde tænkt på – for det er jo også nemt at få af igen! Og så kan jeg gemme det til Haloween næste år. 😛

    L: Ja, det har jeg – og jeg skal da lige love at jeg fik et par besøgende derigennem! 😉 Men tak fordi du sagde det. 🙂

  4. Heks lyder som en god idé 🙂 Ellers er kat også ret simpelt.

  5. Afklæde måske 🙂

    GO heks (det var jeg 7 år i træk, da jeg var lille. Var bange for, hvis jeg opgav det, at andre ville være det, og jeg ville fortryde!!!)…eller dynebetræk (let at komme ud af i hvert fald)…hm…måske jeg skulle finde mit fastelavnsbillede fra sidste år, hvor jeg var Shake (tyggegummiet altså).

  6. Heks er en god ide..
    ellers kan du også være indianer.. sådan lidt pocahontas-agtigt med en kjole i “natur”-farve med én skylder (asymmetrisk) sådan kjole vil man også kunne bruge til forår/sommer.. og så er det jo bare et par fletninger og en fjer eller to i håret:)

  7. Hvad med en kat? 😉 Et sort outfit, et par katte ører, en hale, sorte negle, en lyserød næse, knurhår og katteøjne. Easy peasy! 😀 Og jeg var flad af grin over din afføre-sætning :p

  8. Tak for jeres idéer, men jeg tror altså jeg holder mig til heksen. 😉 Var i Fætter BR for at lede efter en hat, men de var udsolgt, så jeg må i en af de andre i morgen, hvor de eftersigende skulle have flere. Kryds lige fingre for mig!

  9. Bruger du selvbruner? Hvilke produkter har du i ansigtet på billedet?? Du er så flot!

    • Det var da sødt sagt! Tak! 🙂 Nej, jeg bruger hverken selvbruner, solpudder eller går i solarium. Det eneste jeg kommer i fjæset om morgenen er min dagcreme fra Derma, mascara fra L’Oréal og en cremerouge fra Bobbi Brown. Nemt! 😉

  10. Hej Sofie 🙂 Fedt outfit og virkelig fin blog. Sidsel Emilie

Skriv et svar

