Hovsa…

…og således ondulerer man det meste af en pakke flødeboller. Jeg vil ikke sige hvor lang en tidsperiode det er over, men jeg vil til gengæld gerne indrømme, at jeg har en liiille smule kvalme nu! 😀

Beklager at der ikke kommer nogle outfit-fotos for tiden, men jeg mangler altså min kæreste til at agere fotograf. I mellemtiden kan I jo lige melde jer til at følge min blog via bloglovin’ her eller gennem bloglovin’-ikonet i højre side af bloggen. Og speaking of, så har jeg et lille jubilæum derinde:

Hurraaaa!!! 🙂 Endnu en gang tusind, tusind tak til alle jer, der gider at følge med! Det er jer der gør det sjovt at blogge!

Skriv et svar

