Fik jeg nævnt…

…at jeg har en meget sød kæreste som elsker at give mig blomster i tide og utide? Således kom der en dame med en stor buket blomster ind på mit arbejde i dag. Til mig, jæææh! Hvad hun også medbragte var en virkelig corny rød ballon med teksten “I LOVE YOU”. Haha, det var altså lidt kikset! 😀 Er ikke sikker på at min kæreste var klar over, at den fulgte med. Men uanset hvad, så var det i hvert fald sødt af ham.

Jeg har lige været nede i vores meget skumle vaskekælder for (sjovt nok) at sætte en vask over. Og så skal jeg snart vaske op. Og lægge tøj sammen. Og rydde op. Hold fast, hvor er det altså hårdt når kæresten er på skiferie! (Eller også er det et hint from above om at han laver for meget og jeg alt for lidt – hmm.)

Har en idé om at lave noget indisk-agtigt til aftensmad – nu må vi se hvad det bliver til!

10 responses to “Fik jeg nævnt…

  1. Blomster er fantastiske i så meget sne som vi har i øjeblikket. Tillykke fordi du har sådan en sød kæreste 🙂

  2. Det var dog en sød kæreste du har dig der. Det må være fantastisk at få blomster i denne kolde tid!

  3. Hejsa.
    Det er en super fed blog, og jeg følger dagligt med i den!! – so keep up the good work 😀

    p.s. jeg tænkte på om, man må se et billede af din kærste..det er lidt nemmere, når man kan sætte et billede på 😀 ?

  4. Sidsel x 2: Ja, det er slet ikke så tosset! 😉

    Josephine: Tak, det er jeg rigtig glad for at høre! Hm, måske får I lov en dag. Må hellere lige spørge ham om lov først. 🙂

  5. Ej, hvor sødt. Hvor dejligt han gør det. Kunne min godt lære lidt af. 🙂 haha..

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  6. Jeg synes at du har en dejlig måde at skrive på…
    /Maria

  7. Det er så skønt med dejlige kærester! Jeg er ikke så meget til alt det romantiske med blomster eller chokolade, så min kæreste gav mig nogle lækre læderhandsker, en optegning af min tatovering og en fed t-shirt i stedet. Hurra for vores drenge! 🙂

  8. Hej Sofie.
    Sad lige og klikkede lidt rundt, og faldt tilfældigvis over din blog. Det ser rigtig godt ud, jeg vil prøve at følge med 🙂

    Du ser ud til at være en meget køn pige.

  9. Christina: Du må jo fortælle ham at “hende der Sofie der blogger har altså fået blomster af sin kæreste…” 😉 Måske han fanger en hentydning!

    Maria: Tusind tak, det er jeg glad for at du synes! Jeg elsker også at skrive. 🙂

    MLV: Ja, det er slet ikke så tosset! 😉 Det er også dejligt med gaver som der virkelig e tanke bag.

    Victoria: Det er jeg også! 😀 Haha, ej, fedt du vil følge med!

  10. min kæreste er også på skiferie og sendte rose, chokolade og selvsamme ballon med bud. De er sgu dejlige, de drenge 🙂

Skriv et svar

