Vinspild og halbal

I går skulle jeg som sagt mødes med min venindes veninder. Det var smadder hyggeligt og de var mægtig søde. Min cykelkurv kan ses på billedet – jeg havde roser med som værtindegave som blev pakket ind i flot Valentins-papir, haha!😀 Tak kioskmand!

Lige som vi står uden for hoveddøren falder hanken af min pose (man kan måske allerede se på billedet at den var lidt i stykker? Det havde jeg i hvert fald ikke opdaget), så posen falder ned på jorden og en vinflaske smadrer. Skønt.

Vi endte med at bestille noget pizza. Og lad mig lige spørge: Hvem helvede spiser kalkun, kartofler, rosmarin og gedeost  på en pizza frivilligt?! Det er da en hån mod pizzaen!😛 Næh nej, en pizza med skinke og ananas (og rucola fordi det skulle være rigtig vildt), det ved man hvad er! Pyha, den anden smagte godt nok grimt af sved.

Vi tog til noget festværk i Hal D (whatever that is), men det mindede mest af alt om Mariager Halbal – lidt for stort lokale, lidt for få mennesker og en gennemsnitsalder på 15 år. Men så længe man er i godt selskab, så går det jo nok.🙂

Nå, det var lige lidt tømmermændssludder om min aften i går. Jeg håber også I havde en god aften!

5 responses to “Vinspild og halbal

  1. Hej Sofie

    Jeg blev simpelthen nødt til at kommentere på det her. Har først lige opdaget din blog, og synes først og fremmest at den er super fin. Men derfor kommenterer jeg også først nu på det her indlæg. Here goes -har du nogensinde været til Mariager Halbal, eller var det bare skrevet i sjov? haha, jeg kommer selv fra Hobro så tro mig, jeg har været der😉

    • Hej Nikoline! Hehe, tak skal du have. Ja da, selvfølgelig har jeg da været til Mariager halbal!😀 Hvem har ikke det?😉 Jeg er oprindeligt fra de kanter, så der har jeg tilbragt mange aftener og nætter.😛 Beklager mit sene svar, din kommentar var lige smuttet.

  2. hehe, fantastisk. jeg må indrømme at jeg nok var til flere i Valsgaard -og så stopper jeg med at ydmyge mig selv mere😉 men endnu en gang tak! for at være blevet min nye yndlings blog🙂

  3. ..og det er altså ikke fordi du har været til halbal i Mariager at det er min yndlings, men bare fordi din blog er rigtig god!🙂

Skriv et svar

