Sukkerchok

Fastelavn – en fremragende undskyldning for at spise kage! Med det i mente har jeg bagt fastelavnsboller i dag. Og spist… et par stykker, lad os bare sige det sådan.

Jeg lavede nogle med creme og nogle med både creme og syltetøj. Haps, hvor var de altså gode! Nu har jeg bare spist lidt for mange, så har frosset en del af resterne ned – dem I kan se på billedet ryger med på arbejde i morgen, mon ikke de godt kan lide lidt kage.

3 responses to “Sukkerchok

  1. Mmmh, de ser gode ud. Jeg har vist et par fastelavnsboller tilgode.

  2. Uhm, hvor lækkert! Jeg er vild med fastelavnsboller – og spiser i fastelavnsperioden alt, alt for mange. Men det er jo trods alt kun fastelavn én gang om året. Dog må jeg indrømme, at jeg elsker fastelavnsboller så meget, at jeg nemt kan finde på at bange dem på andre tidspunkter af året! $:

    Julie

Skriv et svar

