Brunch hos Friis & Co.

Puk: 599 kr. (lev. juli/august)

Rhea: 499 kr. (lev. juli/august)

Rilla: 1099 kr. (lev. juli/august)

Jeg startede dagen ud med brunch hos Friis & Co. sammen med en masse andre bloggere. Det er sgu første gang, jeg har spist edamame-bønner til brunch! Men de var nu gode.

Der var mange fine sko, som jeg fik taget nogle billeder af. Nogle af dem har tydelig inspiration fra de lidt dyrere af slagsen, men det gør mig nu ikke så meget – når man ikke har råd til den ægte vare, så er det da fint at få noget, der er inspireret af det. Sådan er det jo også med fx H&M.

Igen mødte jeg mange søde bloggere  og fik også fotograferet et par stykker af dem, men for at det ikke skal blive “se-hvem-jeg-mødte”, hvilket jo ikke er specielt spændende for jer at se, så lægger jeg ikke de billeder ud.

Kia fra Fierce og fattig var især rigtig sød til at tage imod mig. Det er altså ret dejligt, når man står der som helt ny blogger og ikke kender et øje.

Og så fik jeg taget de sidste billeder til Topshop-eventen. Nu skal jeg til at finde noget tøj at have på til i aften, hvor jeg skal med min veninde Michelle over til hendes veninder og spise middag, og bagefter går turen til noget modefest-halløj – jeg har ikke helt styr på de nærmere detaljer.

26 responses to “Brunch hos Friis & Co.

  1. Og jeg nåede desværre ikke over i Topshop 😦

  2. Er skoene kommet i butikkerne? 😀

  3. Wow! De sko er jo simpelthen fantastiske!
    Ved du hvornår de kommer i butikkerne?
    Mon ikke de sidste er lidt inspiration fra Burberry? 😉

    Kig endelig forbi!
    S
    http://www.stephaniehonore.blogspot.com

  4. Jeg er slet ikke i tvivl om at de nye styles fra friis og co er fantastiske, glæder mig til at kunne shoppe dem! 😀

  5. Heeeej Sofie,

    Tak for idag. Hyggeligt at møde dig!

    Kia.

  6. Jeg prøver lige at finde ud af flere oplysninger om skoene. 🙂

    Kia: I lige måde, men det har jeg jo allerede skrevet. 😉

  7. Det var hyggeligt, at hilse på dig 🙂

    Hvor var dine bukser btw fra? De er fede!

    C

  8. Flotte sko 🙂 Men ja, der er da vist liige lånt lidt fra andre mærker!

  9. De første par sko er vildt vildt flotte! – men måske lidt for “acne”?.

  10. Ups, ovenstående var til dig, Charlotte.

    Lasse og cphlamb: Ja, men sådan er det jo. 🙂 Det gør som sagt ikke mig så meget.

  11. Nevermind – har fundet dem online 😉 Men måske du kan guide mig mht størrelserne? Hvilken har du dem i, og hvilken størrelse er du normalt?

    C 🙂

  12. nej nej selvfølgelig ikke 😀
    er helt vild med dem i grå.

  13. … aghr – det var DIG! For satan da. Sorry mayn – Acie var, som flere af jer bemærkede, rimelig træt. Puhada! Jeg lover at være sjovere næste gang:)

  14. Jeg synes sgu også du virkede bekendt da jeg så dig, men fik vist ikke rigtig hilst på – øv og sorry! Det gør vi om næste gang 😉 Men du er faktisk på et af billederne fra Friis-eventet på min blog 🙂

    Knus Jeanett

  15. Også et undskyld herfra! Jeg anede intet og var meget træt, men spurgte faktisk Merete senere, om hun troede, at du var Sofie fra Sofies Blog 😀 😀

  16. Jeg skal da lige love for at alle kommentarerne roder rundt!

    Jeanett: Hæ, no worries. 😉 Det er heller ikke til at vide hvem alle er, hvis man ikke har mødt dem før (eller er major popu-blogger). Billedet er da helt frygteligt, men pyt!

    Ditte: Haha, jeg aner jo ikke om nogen af jer overhovedet har så meget som kigget på min blog før, så derfor går man jo heller ikke hen: “Hallo, det er mig Sofie – fra Sofiesblog?!” …og så ser alle helt blanke ud i ansigterne. Men du er – som de andre – tilgivet!

    • Jo da! Det synes jeg, at du skal gøre næste gang 😀

      Især til dette arrangement var det sært, da der åbenbart var en del indkøbere osv. også, så jeg anede ikke, hvem der var hvad 😀

  17. Ja! Jeg kigger altså også tit forbi – du har jo været vildt god til at kommentere. Havde bestemt vidst hvem du var, hvis du havde sagt at det var dig fra Sofiesblog 🙂 Der findes bare så mange Sofie’r, at jeg ikke lige koplede den samme af mig selv… Men jeg var, som nævnt, også rimelig done! Jeg blev bare helt befippet fordi du var den eneste jeg ikke lige kunne placere fra tidligere, og så var jeg helt sådan “aghr… fuck hvor er det pinligt, at jeg ikke kan huske hvem hun er – har jeg mødt hende før!? burde jeg vide det? Aghr ahgr aghr”. Og hvis der endelig er en der ikke har været herinde før, så kan du være sikker på at vedkommende går hjem og tjekker bagefter;)

Skriv et svar

