Mit svar på Alexa-tasken

Alexa Chung

Når man bliver kendt nok, så begynder designerne at opkalde deres ting efter en. Det skete for Grace Kelly, det skete for Alexa Chung – og nu er det sgu også sket for mig!

Bedst som jeg gik rundt og shoppede i Netto opdagede jeg det – tadaaaa:

Jeg var simpelthen nødt til at købe den med hjem – måske skal jeg få sat en hank i den og svinge den over armen?!

12 responses to “Mit svar på Alexa-tasken

  1. hahaha, nice! sofie-osten kan eventuet blive din nye signaturduft? :p

  2. HAHA GOD IDÉ!🙂 Jeg har en lille computer, så jeg så først billedet, da jeg rullede ned, da jeg havde læst teksten.. Haha, jeg begyndte at grine🙂

  3. virkelig sjovt indlæg🙂 haha! jeg så det også efter, der stod: tadaaaa. genialt🙂

  4. et billigere alternativ til alexa tasken i hvert fald😀 haha.

  5. Super ide. Elsker folk der tør være på forkant med trends.

  6. du er sjov:)

  7. Haha! Der findes en chokolade der hedder Pernille (ligesom mig). Har faktisk aldrig smagt den, men jeg føler mig meget stolt.

  8. Hahaha….🙂 Virkelig fedt indlæg..

  9. Hahaha du er skøn. Din humor minder om min egen, og du er sgu underlig :D! Haha, but I like it!

    Jeg er forresten lige faldet over din blog, og det er en af de bedste jeg har læst.
    Fortsæt med det gode arbejde:)

  10. OMG! HAHAHHAHAH jeg flækkede bare totalt! xD

    jeg elsker bare din humor…faktisk troede jeg du VAR opkaldt efter et eller andet….og ikk en ost xD

Skriv et svar

