Kendis-kuller

 

Min veninde Michelle

Jakke: Gina Tricot, buksedragt: Moss, taske: vintage, sko: Monki

Katrine fra Trés Chic Clique

Mikkel fra Fuck sex – We just want clothes

“Chelle, jeg har kendis-kuller!” sagde jeg i går til min veninde, da alle bloggerne pludselig var i samme rum som mig. Ikke på sådan en starfucker-måde, men mere fordi det var så mærkeligt, at de mennesker, hvis blogs  jeg troligt sidder og lurer på hver eneste dag var lige ved siden af mig i levende live. Sjovt, men også lidt underligt.

Der var selvfølgelig obligatoriske pindemadder (jeg sværger, den der brownie er den bedste jeg nogensinde har smagt!) og selve showet var også udmærket, selvom det ikke lige var min stil. Men alt ser jo godt ud, når man sidder front row, haha! 😀

Jeg ved godt, at efterår/vinter-kollektionen ikke er så spændende at se, når alt vi går og drømmer om er sol og sommer, men jeg tænkte at det kunne være meget fint med et par bud på hvilke detaljer fra i år, der går igen til næste sæson, som fx mesh, pyntede jeans og snørestøvler.

Jeg hilste på Katrine og Mikkel og fik lov at tage et billede. Vældig søde mennesker. 🙂  

Nyd jeres fredag!

 

7 responses to “Kendis-kuller

  1. Den brownie ser også utrolig lækker ud 😉
    Er helt vild med dit outfit
    http://www.modekolibrien.dk

  2. Kære modebrevkasse!

    Hvad er en “highstreet-butik”?

    hilsen en Rookie

  3. Rikke: Tak! 🙂

    Faaaaar… Det er sådan nogle butikker som fx H&M, hvor tøjet ikke er så dyrt. Hvorfor?

  4. Hey Sofie,
    Prøv at bage mine brownies! Du kan se dem her:

    http://anneauchocolat.dk/?p=75

    De_er_de_bedste_i_verden 🙂

    Mvh Anne

  5. Wow, er helt vild med de pyntede sorte jeans! 🙂
    Og gud, hvor ser den brownie lækker ud!

  6. Guuuuuuuuuuuuuuud! Jeg tænkte nok jeg så dig igår, men var alligevel ikke sikker! Ej, hvor sjovt 😀 😀

  7. Momo: Ej, er det rigtigt? Så skulle du da have sagt hej! Jeg tror nemlig ikke jeg så dig!

Skriv et svar

