Jeg er en løgner!

I går lovede jeg jo højt og helligt, at jeg ikke ville lave flere indlæg om Topshop forløbig, men allerede nu må jeg indse, at jeg har løjet. Tænkte bare, at det kunne være meget sjovt for jer at se de billeder jeg tog i går.

Idéen blev i øvrigt ændret lidt, så pigerne blev iklædt Topshop fra top (høhø) til tå. Og de gjorde det jo rigtig godt! Hvis I vil se billederne i lidt større format og med tilhørende tekst (som jeg også har lavet), så kan I se det hele her.

Mange tak til alle de piger som deltog – vi fortsætter i dag! (Forresten – hvis der er nogen af jer piger, der læser med her, så fik jeg sagt, at I kunne slå jeres billede op vha. et nummer, men da det er en event er dette desværre ikke muligt. Beklager! Jeg håber I har fundet jeres billede alligevel! :)) 

Efter endnu en fotosession i eftermiddag, står den på sushi med min kæreste i aften (han tager på skiferie i morgen, snøft! :(), og bagefter skal min veninde og jeg til modeshow og fest på Vega. Juhuu!

 

One response to “Jeg er en løgner!

  1. Spændende spændende!
    Jeg har også købt de der “militær”støvler fra H&M, men de er vist ikke lige mig alligevel, så jeg tænkte om jeg måske må låne et af dine billeder, hvor du har dem på til en annonce på ts, jeg skal i så fald selvfølgelig nok skrive, at billedet er fra Sofiesblog, men kan desværre ikke linke :L
    Katrine

Skriv et svar

