Den vil jeg da godt have!

…men mit idiotiske ansigtsudtryk kunne jeg til gengæld godt have undværet!😀

Jeg var jo som bekendt i Topshop i dag for Stylegallery og jeg fik taget nogle ganske fine billeder. Det er bare rigtig farligt at stå og lure på alt det fine Topshop-tøj, så jeg fandt hele tre ting allerede første dag som jeg er nødt til at eje!😀 To af dem kan ses på billedet; jakken og toppen. Ingen af delene kommer rigtig til sin ret på billedet (hvilket også gør sig gældende for mit fjæs, men lad nu det ligge). Jakken koster 799 kr., mens toppen koster 129 kr.

Der var virkelig mange flotte ting derinde – og det er altså ikke noget jeg er blevet betalt for at sige!😉 Pastelfarverne herskede i særdeleshed, haps!

Nu er jeg sindssygt træt og vil snart gå i seng – pyha…

PS: Jeg lover (næsten) at der ikke kommer flere indlæg om Topshop foreløbig!😛

One response to “Den vil jeg da godt have!

  1. Super sej jakke!!!!
    Håber du sætter et link eller lavet et indlæg om dine billeder du har taget? Det kunne være spændende og se😀
    http://www.modekolibrien.dk

Skriv et svar

