På besøg hos…

Min veninde Nete er sådan en, der efter eget udsagn aldrig har noget at tage på, selvom skabet er fyldt med tøj, og hun kan simpelthen ikke forstå hvor alle hendes penge forsvinder hen – for hun har jo næsten ikke købt noget nyt tøj (på nær gaaanske få ting) og den der rejse til Egypten var næsten gratis. 😉

Udover hendes fascinerende tøjskab (hvorfra jeg kun huggede ganske lidt!) har hun en forkærlighed for Marilyn Monroe og ikke mindst Mads Langer som hun mener er the love of her life. Hun er tosset med farver og kan godt lide at blande både billige og dyre ting – se bare på Chanel-tasken. 😀

Jeg synes i hvert fald, at hun har et misundelsesværdigt klædeskab, mens hun selv mener, at der er alt for mange ting hun aldrig bruger. Derfor har vi aftalt en dag, hvor jeg skal komme over til hende og tage billeder af alt hendes fine tøj som så skal sælges på Trendsales. Så hvis du allerede nu kan spotte en ting eller to, du bare eje, så giv lyd – måske vil hun sælge dem! Dog tror jeg ikke, at I behøver at sukke efter Chanel-tasken – kunne forestille mig at det var en livsinvestering for hende. 😉

PS: Hvad synes I om et indlæg som dette? Er det sjovt at læse om andres ting end bare lige mine? For så kunne det være, at man skulle lave det til et fast indslag, hvis ellers mine veninder vil stille op. 🙂 Hvis I har ris, ros eller andet, så tøv endelig ikke!

16 responses to “På besøg hos…

  1. Jeg synes det er en rigtig, rigtig fin idé! Det ville jeg ikke have noget imod at se mere af 🙂 Dog synes jeg, at det ville være godt, hvis der blevet taget billeder af de enkelte stykker tøj – det er lidt svært at se, når det hænger presset sammen på en stang! Men ellers god idé.

  2. Anna: Mange tak for tilbagemeldingen! Når jeg skal over at tage billeder af hendes tøj til Trendsales, så kunne jeg jo evt. lige smide et par stykker herind, så det er nemmere at se. 🙂

  3. Smaddergod ide – vis mig dit klædeskabsagtigt!

  4. Jeg syntes også rigtigt godt om det (:

  5. Jeg synes også det er en rigtig god ide!!!
    Vil gerne se mere 😀
    http://www.modekolibrien.dk

  6. Dét problem kender jeg ALT for godt til! Har aldrig noget at tage på… He he

    – Maria

  7. 100% enig m anna:o)
    -og du tager jo rigtig gode billeder og skriver godt, så det er en super god idé med spændende klædeskabs-historien/edits:o) -meget mere originalt inspirerende end ting og sager fra h&m og des lignende, det er der bare SÅ meget af rundt omkring i blog-universet;o)
    knus von mutti

  8. lidt inspiration fra katrinekrojby?! 😀 -der var det et hit, og jeg synes og du skal gøre det 🙂

  9. Meget spændende klædeskab!
    og den der lillae påklædningsting med trekanter gad jeg godt se lidt nærmere på 😉

  10. Super god ide, vild spændende og din måde at skrive på er helt igennem fantastisk

  11. Tøt: Ja, det er sgu lige til Alt for Damerne! 😉

    Annika: Godt at høre. 🙂

    Rikke: Du skal nok få flere billeder at se, når jeg får taget nogle! 🙂

    Maria: Haha, ja, sådan har vi det vel egentlig allesammen! 😀

    Mutti: Tak for det! Men du slipper nu altså ikke for H&M-købene. 😉

    Marie: Neeej, faktisk ikke. Tog tilfældigt billeder hos Nete, så det var ikke planlagt. Og idéen er heller ikke at “de” selv skal deltage som hos Katrine. Men kan da godt se ligheden nu du påpeger det.

    Katrine: Det skal jeg huske. 🙂

    Mette: Tusind tak, det er dejligt at høre!

  12. Super idé. Altid godt med variation. Det er du god til, og altid med et personlig vinkel – en fornøjelse at læse!
    Kunne også være fedt med et billede af garderobeejeren i “dagens kluns”.

  13. Lyder som en fantastisk idé 🙂 Synes det er rigtig skægt at se andres garderober også 🙂
    Elsker hendes sko!

  14. Elsker-elsker-elsker også hendes sko! Kunne du måske liste ud af hende hvor de lillae er fra – de er da fantastisk flotte 🙂 Lh. Charlotte

  15. uuh, shoe-gasm over de lilla sko! hvor er de fra ?

  16. Haha, dem kan I godt lide, hva’? 😉 Så vidt jeg husker er de fra Steve Madden!

Skriv et svar

