Musik om halsen

Halskæde med node fra ebay – køb den her!

Jeg mangler stadig et par ting før min smykkesamling er komplet, så jeg har tilladt mig at købe denne halskæde på ebay til ca. 6 pund. Sælger har dog været ved at flytte kontor og har endnu ikke sendt den afsted (jeg blev ikke engang arrig – det er mit nye jeg!), så jeg venter i spænding på den når frem.

 

6 responses to “Musik om halsen

  1. Lidt spade spørgsmål måske, men når du køber ting fra ebay hvor meget kan du så købe for, før det kommer told i?

    Tak for en fed blog iøvrigt, har ikke fulgt dig i så lang tid, men regner da bestemt med at blive ved 🙂

    • Helt ok med spørgsmål. 😉 Når man handler på ebay.co.uk, altså den engelske version, så skal du ikke bekymre dig om told, da der (sandsynligvis) sendes fra England.
      Hvis du køber fra ebay.com kan du risikere at blive taget i tolden – jeg mener at man må købe for max. 80 kr., hvis man vil undgå told.

  2. hvor er den altså bare fin!
    og sikke en nice blog du har 🙂

  3. Ja, den er virkelig fin… Den tror jeg, jeg må ha’ fat i! 🙂

  4. Ej hvor er den fin 😀 har du fået den tilsendt? kunne du så ikke lægge et billede med den på, ind på din blog, som btw er fantastiisk!

Skriv et svar

