Dyr vs. billig

Acne vs. Vero Moda

Hvis man er til batik, er der her basis for at få sin lyst styret! De to par ligner hinanden meget, men den store forskel er prisen. Vero Moda-modellen fås for sølle 199 kr., mens man må slippe hele 1595 kr. for parret fra Acne. Til gengæld får man så et par bukser i 100% silke.

Jeg er ikke helt hooked på nogen af dem, så jeg holder mig i skindet denne gang! Billedet til højre har jeg i øvrigt hugget fra Charlotte D.🙂

Min kæreste skal holde drenge-aften i aften og hans kammerater er så småt begynde at ankomme, så jeg må hellere se at komme ud. Jeg er nemlig blevet smidt på porten! Sådan er det, når man bor i en 1-værelses lejlighed!

Heldigvis har jeg allieret mig med mine søde veninde Nete som har lovet at diske op med lidt tærte og godt selskab. Hyggeligt!

2 responses to “Dyr vs. billig

  1. De er simpelthen smukke. Nice med dyr vs. billig!
    – Charlotte Amalie

Skriv et svar

