Avatar

Så fik jeg endelig set Avatar! Generelt er jeg ikke særlig vild med at se film – synes det er lidt spild af tid som jeg hellere vil bruge på en anden form for tidsspilde!

Men filmen var sådan set udmærket. Fin handling, flotte billeder, lidt for meget krig. Er dog ikke helt sikker på at jeg fangede det der 3D ordentligt. Jeg er jo så heldig at være skeløjet og bruger derfor næsten kun mit ene øje, så synes sgu ikke rigtig jeg opfattede alle de 3D-effekter som min kæreste fablede om. Man kan jo ikke få det hele!😀

Min mor ringede for lidt siden og spurgte om der var noget galt siden jeg ikke havde lavet blogindlæg endnu, ha!😛 Jeg har såmænd bare følt mig lidt uinspireret.

Min kæreste kom hjem i nat kl. 1 og havde fået adskillige tåre over tørsten og brugte det meste af en halv time på at synge den samme sang (“…kan du ikke godt høre det er den dér du godt kan lide?! Du-du-du-du-duuuuuu!” Nej.), så i dag har jeg været sød ved ham og købt tømmermændsmad. Og så var jeg lige et smut forbi Strøget i anledning af søndagsåbent – ikke nogen stor succes, måske kommer jeg der lidt for ofte.

Jeg håber I har nydt weekenden!🙂

5 responses to “Avatar

  1. Godt gået, brormand!!!

    Det er godt, at du kan passe på ham, Sofie🙂

  2. Man bliver jo lidt afhængig af den blog! Du kan da ikke bare lade være med at skrive en hel dag!

  3. Den er 100 gange bedre i 2D, synes jeg selvom mit syn er ganske glimrende😛

  4. Var selv inde og se Avatar i weekenden og fangede vidst heller ikke alt det 3D man skulle. Anyway, min veninde og jeg lavede også det famøse 3D-brille-billede😀

    Fin blog i øvrigt =)

  5. Ej, troede kun det var mig og nogle få andre der havde skeløjet-problemet! Vidste slet ikke man kunne se filmen i 3D – teknologien er vist ændret sig siden de røde og blå briller!😉

    http://scarlettswonderland.blogspot.com/

Skriv et svar

