Poseringer i kulden

1. Sofie har det dejlig varmt i sin pels og prøver at posere henkastet.

2. Sofie vil tage pelsen af og opdager hvor koldt det egentlig er (nej, det er ikke med vilje jeg ser så smart ud. Det var bare herre koldt!)

3. Sofie trodser kulden og formår at se nogenlunde fashionabel ud.

Pels: H&M, blazer: Only, body: Monki, bælte: Octopus, jeans: Tiger (min kærestes gamle), støvler: vintage

Var det ikke en meget fin billedserie? 😀 Dagen i dag er tilbragt med at cykle lidt rundt. Var bl.a. forbi Jagtvej 199 og hilse på altid søde Emilia. Og så var jeg forbi Døgnposten og hente mine Shoe Biz-sko som min mor havde sendt tilbage til mig efter jeg havde glemt dem i sommerhuset. De var savnede!

Det der døgnpost er da i øvrigt mega smart – man er ikke afhængig af posthusets åbningstider, og man undgår at stå i kø i evigheder for så at blive kritiseret af postdamerne (ok, de er ikke altid sure, men tit! Selvom jeg virker sød og rar og høftlig. Hrpmf!)

Resten af dagen vil jeg tilbringe i min favorit-lænestol og nyde at slappe af inden det går løs med modeugen i næste uge. Mere herom senere!

3 responses to “Poseringer i kulden

  1. hehe, sjov billedeserie.
    Hvor meget har dit bælte kostet? kan det bruges som et taljebælte på en hvid t-shirt tror du? (:

    hilsen helle

  2. Hehe, tak! 😉 Puuh, det er ret gammelt – fra dengang jeg arbejdede i tøjbutik og fik det til indkøbspris.
    Det er flettet, så man kan stramme det så meget ind som man vil, så tror sagtens det kan bruges på en t-shirt. Har det også på på de billeder med den nude kjole fra den anden dag, der kan du måske bedre se det. Men der er jo mange af den slags bælter. 🙂

  3. Hahaha, hvor er billede 2 genialt 😀
    og fint sæt.

Skriv et svar

