Single and desperate

“…man kan jo ikke gøre for at man har chaaarme…”

Det er da slet ikke til at forstå at jeg var single, hva’? 😀

Haha, min far sendte mig billedet i går – jeg ved da simpelthen ikke hvad det er jeg ligner! Og så understreger t-shirtens tryk bare  mit smukke ydre.

Nå, men der er jo det der med grim ælling og smuk svane – det vælger jeg at tro på! 😉

7 responses to “Single and desperate

  1. Hahahaha 😀
    Jeg synes du ser sød ud 🙂

  2. Du ser da bare så kær ud – og så ved Colavandet

  3. Jeg synes du ser meget sød. Men jeg var godt nok også grim som lille. Er det ikke det der er meningen, at man skal være grim, og så en dag vender det heldigvis 😀

  4. hvad står der på din t-shirt? Kan ikke se det c:

    • “Single and desperate” – derfor overskriften. Det var min storesøsters bluse og jeg syntes det var vildt sejt at gå rundt med den, selvom jeg ikke anede hvad det betød! 😉

  5. Seriøst søs – det var absolut nødvendigt at skrive at det var min? 😉

Skriv et svar

