Kære asos…

Koralfarvet jakke fra asos til ca. 550 kr. Sandfarvet jakke fra asos til ca. 365 kr.

…vil I ikke godt være søde at sende mig de her par jakker? Det kan da ikke koste jer alverden!

Novra, hvor synes jeg altså de er fine! Efter at have smidt halvdelen af mit tøj til genbrug, så er jeg især i mangel af cardigans og jakker, så disse ville falde på et tørt sted. Den sandfarvede er nok mest fornuftig, da den kan bruges til meget. Og så har jeg hørt at det skulle være så smart med sådan en trofæjakke dér…

Hvad synes I – er de ikke flotte?

2 responses to “Kære asos…

  1. Du kunne da havde smidt dit tøj op til mig i stedet for genbrug 🙂

  2. Hej 🙂
    Hvor er de fine!!
    Fandt lige en rabatkode, hvis det kan værre til nogen hjælp 😉 Den gir’ 20% rabat.. “Asosinstyle”

Skriv et svar

