040210

Skjorte: Min kærestes (vintage), t-shirt: Monki, halskæde: vintage, nederdel: H&M

Ikke jordens bedste billede, men mig og det dersens selvudløser bliver vist aldrig perlevenner (…må man egentlig godt sige det?!)

Endnu en dag på arbejdet er gået – jeg har altså virkelig skudt papegøjen med det job! Hvilken anden chef kunne finde på at sige: “Der er ikke lige noget at lave, så du kan skrive lidt på din blog eller gå ned og kigge på tøj.” Sejt.

Jeg var derfor ude for at kigge efter piger til Stylegallery – hvor var I allesammen henne?? Jeg fandt kun en enkelt pige, men hun var skam også god nok. 🙂 Se hende under de senest spottede outfits her.

One response to “040210

  1. ej, sådan en chef vil jeg da os ha;-)….fed bukse dragt den hænger os i mit skab:-)

Skriv et svar

