Endnu en ting fra H&M…

Det er altså frygtelig farligt at arbejde så tæt på H&M!! Heldigvis har jeg stadig en hel del penge tilbage på de gavekort jeg fik i julegave. Faktisk er kjolen en str. 42 og måske er den i virkeligheden beregnet til at være en top, men det gælder jo bare om at købe den tilstrækkelig stor!😀 Der er skuldepuder i, selvom man ikke så godt kan se det – og så er den af organic cotton!

Da jeg så var inde i H&M så jeg at der var et par billeringe (underligt ord!) tilbage, og jeg ville lige tjekke om de alle sammen var så store som den jeg havde købt, men nej! Jeg kunne meget bedre passe den jeg fik fat i der, så de må altså bare have glemt at skrive størrelse på, da jeg købte min – ikke engang ekspedienten vidste at der var forskellige størrelser! Købte dog ikke endnu en, man kan jo ikke få det hele.😉

Jeg har i øvrigt ikke komprimeret billederne helt så meget som jeg plejer, så I må lige sige, hvis I har problemer med at de er for længe om at loade eller noget i den stil.

Bloggen slog i øvrigt sin rekord i går endnu en gang – hurra!😀 Tusind tak til alle jer der følger med – og ikke mindst jer, der tager jer tid til at kommentere på alt mit vrøvl.🙂

4 responses to “Endnu en ting fra H&M…

  1. fin kjole..
    ih.. jeg må ned og købe en bille-ring:)

  2. Den er godt nok fin til dig🙂

  3. Super fint,

    Jeg gør også tit det med at købe det lidt større, så det er lidt mere løst og oversize. Ser godt ud.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  4. Super fin til dig! hvor er det altså snyd at du ikke ser bleg ud i hvid..

Skriv et svar

