Canvas er det nye læder

Wedges fra “Slow and steady wins the race” til 680 kr.

I hvert fald efter min mening! For noget tid siden, da alle ruskindstøvlerne fra Gardenia und so weiter kom frem, proklamerede jeg, at “ruskind er det nye læder”.

Nu er jeg faldet pladask for disse fine sko, og mon ikke canvas bliver det nye læder? 😉 I så fald er det jo en god investering! 😀

Billedet har jeg fundet hos A Fashion Tale, men jeg blev aldrig rigtig klog på hvor de kan købes. Nogen der kan hjælpe? 🙂  

10 responses to “Canvas er det nye læder

  1. thebasicissue

    wauw, ja, de er godt nok flotte!

  2. Bestilte du egentlig de sorte sorte wedges fra H&M?

    • Ja, der gjorde jeg. De bliver dog først leveret i uge 7!! Utroligt at der skal gå næsten to måneder – og de kan jo nå at udsætte det endnu! Ihh…
      – Sofie.

  3. Og alligevel er de stadig i webshoppen? :S

  4. Mener de kommer på stylepaste.com 🙂

    • Ja, det er også hvad jeg troede, men jeg så på A Fashion Tale at de skulle leveres sidst i januar, og det burde jo være nu, men kan ikke se dem! Æv!

  5. Mine bliver først leveret i uge 20!

  6. Jeg havde også et godt øje til de wedges da der blev blogget om dem på A fashion tale – men jeg forstod heller ikke helt, hvornår man kan få fingrene i de lækre sko 🙂

Skriv et svar

