Brownie i sneen…

Når det er snestorm udenfor og man sidder indenfor i varmen, så er man da nødt til at hygge sig lidt. Og alle ved jo, at hygge = mad! 😀 Så jeg bagte lige en brownie og havde lidt is i fryseren – haps!

(Det grønne stads på toppen er altså bare basilikum – det så vældig flot ud, men det blev altså pillet af inden fortæring! ;))

11 responses to “Brownie i sneen…

  1. Usj det ser super lækkert ud! 🙂 Er det røde også en form for is? 🙂 Kh. Charlotte

    • Jep, det er rester fra i sommer, hvor min fryser satte ud (læs: jeg havde ladet fryserdøren stå åben natten over, doh!) og alle mine (engang) frosne bær blev lavet til smoothie og frosset ned som ispinde. 🙂 Smart!

  2. Ej Sofie, hvor blev invitationen af? 😦 haha, det ser altså vildt godt ud 😛

  3. Hvor ser det vildt lækkert ud! 🙂

    Har forresten sat dig på min “favorit blogge” inde på min blog 🙂

  4. Mums. Det ser bare rigtig lækkert ud!
    Du er vist noget af en kok frk. Sofie
    😀

    • Hehe, det er måske så meget sagt! 😉 Men jeg kan i hvert fald godt lide at lave mad! (Hader til gengæld at tage opvasken, så det får min kæreste lov til at stå for!)

  5. Haha. ja, det kunne jeg forestille mig.
    og hold da op, din blog er jo eksploderet siden vi sås i november 😀
    det er blevet rigtig fed!

  6. Ja, det er skønt! Jeg lavede ny rekord igen i går, hurra! 😀

  7. tillykke.. ! jeg er også ved at kreere mig endnu en blog, dog i en anden retning end neglelak, den skal være om mode sådan lidt allround 🙂
    Du må meget gerne kigge forbi, hvis du får tid og lyst (host host den er altså MEGET ny)

    JinxyFox.blogspot.com

Skriv et svar

