Bille på (sp)ring

Ring fra H&M til 79,95 kr. for fire styk

Sindssygt sjov overskrift, ik’?

Så er første dag på mit nye job overstået – med bravour! Det har bare været rigtig godt, og jeg tror jeg bliver meget glad for det. Hurra!! 😀

Jeg fik tidligt fri i anledning af at det var min første dag, og da kontoret ligger meget tæt på H&M i Galleri K var jeg nødt til at smutte forbi. Den nederste etage er ikke længere under ombygning, så der var en helt masse nye fine ting. Prøvede et par stiletter og en blomstret bluse (efter at have stået i kø i et kvarter – hvad sker der for de nye prøverum?!), men endte kun med at købe ringen på billedet. Den var i en pakke med tre andre ringe udformet som en blomst og to slanger. Desværre fandtes de kun i én størrelse og de er alt for store, så jeg tror ikke jeg får dem brugt. Æv!

Senere står den på lasagne og bruschetta lavet af min søde kæreste. Uhm!

16 responses to “Bille på (sp)ring

  1. Den er både fin og sjov 🙂

  2. ved du om den er kommet i alle hm i dk? 😀 fin blog forresten. 🙂

  3. jeg købte også ringene i fredags i h&m i fields 😀

  4. Ihh, du gør dig sådan nogle fin køb! 🙂
    Du kan da bare bruge dem på en af de andre fingre!

  5. Ihh, du gør dig sådan nogle fine køb! 🙂
    Du kan da bare bruge dem på en af de andre fingre!

  6. Pingback: Billig bille » Modemedmere.dk

  7. De er fantastisk flotte! Hvor meget måtte du af med for dem? 🙂

    Super blog btw 😉

  8. … jeg ved ikke helt hvorfor jeg har valgt at skrive ‘.. DE er fantastiske..’ og “dem”.. Ville have skrevet det i ental 😉

  9. Tænkte på, hvilket h&m mærke er ringene? Divided, det almindelige h&m eller trend?
    har nemlig ledt forgæves i århus og kan simpelthen ikke finde dem 😦 er helt forelsket i den du har på! 🙂

    • Det ved jeg desværre ikke. De var i den afdeling, hvor Trend-tingene plejer at hænge, men jeg ved ikke om det er ensbetydende med at de er fra den linje.

  10. årh har kigget efter de ringe i alle h&m butikker(føler jeg)men helt uden held…:-(du er en heldig dame og ha fingerne i ringen…

Skriv et svar

