Buksedragten

Så får I lige endnu et billede med uskarpe kanter! Buksedragten er som jeg skrev tidligere fra Butikken Uden Navn og kostede kun 280 kr. Den fandtes også i grå og nogle forskellige mønstre. Skoene har jeg selvfølgelig glemt i sommerhuset, men min søde mor sender dem til mig – så må vi ikke håbe at PostDanmark smider dem væk.

I morgen har jeg første arbejdsdag. Jeg er lidt spændt! Men det skal nok blive godt, det er jeg sikker på.

Jeg håber I har nydt jeres weekend – det har jeg i hvert fald. Det er altså lidt mærkeligt, at jeg lige pludselig ikke har uanede mængder af tid til rådighed længere! Men på sin vis også meget rart.

Har I forresten set at Camille er blevet gift?! Mit lille romantiske hjerte kunne altså ikke lade være med at smelte. Åh!

God søndag aften!

8 responses to “Buksedragten

  1. super fed buksedragt..jeg bor selv 5 min fra den butik og man kan alså finde nogle fede ting:)mit tøjskab indenholder op til flere ting derfra;)
    Jeg er slet ikke inde i blog verden, men super cool blog du holder dig…der er stil over den på en afslappet måde…
    Hilsen N

  2. super flot buksedragt! er der flere tilbage i sort? 🙂

  3. N: Ja, de har ret mange lækre ting! 🙂 Og tak for rosen, du skal være meget velkommen til at følge med!

    Marie: Ja, da jeg var derinde var der i hvert fald nogle stykker. Ved ikke om der er flere på lager. Tog den i øvrigt i en str. 1 som efter sigende skulle svare til en S/M. 🙂

  4. du kan tro jeg følger med på bloggen kan ikk lade være;–)

  5. Ih, hvor er den skøn. Godt, jeg snart skal flytte til Nørrebro 🙂

  6. Louise: Her er dejligt, glæd dig! 😉

  7. Hej Sofie, Super fed buksedragt !!
    Er der måske mulighed for du kunn købe mig en måske du skal self. nok få noget for det ??
    Jeg bor desværre på falster ,og kommer ikk lige forbi.! Synes simpelthen den er sååå fed 🙂

    Knus Anja Kivac

Skriv et svar

