Plexi-halskæde fra H&M

Jeg ville lige vise jer denne halskæde, jeg fandt i H&M den anden dag. Synes egentlig den er meget flot, men der var alligevel et eller andet ved den, der gjorde, at den ikke røg med hjem. Den kostede 69,95 kr.

I øvrigt er jeg taget i sommerhus med mine forældre – juhuu! Jeg har medbragt noget af mit nye tøj, så jeg kan få lagt et par fotos på bloggen, men det er altså lidt svært at finde et sted med neutral baggrund – enten er det orange/brun-stribede gardiner eller også skal jeg stå udenfor i en halv meter sne. Må lige arbejde på en løsning…

9 responses to “Plexi-halskæde fra H&M

  1. Photoshop ftw hehe!

  2. Haha, tænkte nu mere på dit “omgivelses-problem” 😀

  3. Ahh, ok. Dette er taget i H&Ms prøverum. 😉

  4. Ej hvor er den fed!!
    er den fra H&M Trend?
    http://www.modekolibrien.dk

  5. Hvilken h&m har du fundet den i?

  6. I den store på Amagertorv, lige inden for døren på et bord. 🙂

Skriv et svar

