Joggingbuksen i aktion!

T-shirt: Monki, bukser: Vila, sko: Shoe Biz

Så får I lige mit nye tøj at se! Billedet er ikke helt godt i kanterne, I know, men min far gav op til sidst. 😉 Heldigvis lykkedes det at redigere 70’er gardinerne væk! 😀

17 responses to “Joggingbuksen i aktion!

  1. Nøøj, hvor er de fine! Behageligt og flot..Det er ikke nemt at finde! De er super fede på dig. Hvor meget var det, du gav for dem?

  2. Ej, hvor er det fedt Sofie!

  3. Laura: Jeg måtte slippe sølle 199 kr. for dem!! Billigt. Og hvad blusen angår, så kostede den 32,5 kr. 😉

    Katrine: Tak! 🙂

  4. 199!! dem må jeg eje. Har længe ledt efter noget lignende. Hvor er de købt henne? Var det på udsalg.

    Hav en djlig tur i sommerhus,

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

    • Christina: De er købt i Vila på Nørrebrogade. Var også inde i Vila på Strøget, men der havde de dem ikke. De fandtes i øvrigt også i andre farver. 🙂 Og det var ikke udsalg. Bare billigt! 😉
      – Sofie.

  5. De bukser sidder så godt på dig, må finde dem mandag … 🙂 thanks 🙂

  6. De ser dejlige behagelige ud!!
    Er de gode til at holde varmen her til vinter?
    Det var dejligt billigt 😀
    http://www.modekolibrien.dk

  7. Nej, hvor er de fine til dig 🙂
    -Godt du alligevel endte med at købe dem! De beviser jo at man godt kan se stylet ud på en hverdag -Også i jersey bukser 🙂

  8. Fedt. Tak for tippet med bukserne. Kan du se hvad de hedder? altså stylen?

    Mvh. Christina.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  9. hvorfor er de sko så fine til dig? Købte dem selv forleden dag. Godt nok den der er helt lukket. Men det ser bare så forkert og utjekket ud til mig. 😦 æv…. går godt nok også meget i kjole og så med strømpebukser. men alligevel. de er jo så fede at have på.

    – Naja

    • Hehe, det skal jeg ikke kunne svare på! 😉 Men jeg tror faktisk godt jeg kunne forestille mig, at den med lukket snude var lidt mere “kluntet”. Har dog også tænkt mig at bruge mine med strømpebukser og kjole, når sneen går lidt mere væk, så tror da det vil se fint ud!

  10. Rigtig fint outfit.
    Hvad størrelse er bukserne? 🙂

  11. Super fine sko!
    Hvordan synes du de er i størrelsen?

  12. Fantastisk!
    Jeg er lige nødt til at spørge angående dine sko 😀
    er det længe siden du har købt dem? Sådan et par kunne jeg nemlig godt bruge.

Skriv et svar

