Ahh…

Se lige hvor smukt vejret var i går! Billedet er taget fra Dronning Louises Bro og med kig ud over… en af søerne?! Kan sgu aldrig huske hvad de hedder.

Der skete i øvrigt noget virkelig underligt kort efter jeg tog dette billede: Jeg stod og fumlede med at pakke mit kamera ned i min taske igen, og kan se ud af øjenkrogen, at der kommer en mandsperson gående på fortovet hen mod mig.

Pludselig er han helt tæt på, så jeg kigger op (tænkte at det var endnu en Greenpeace-idiot eller en der ville spørge mig om vej), men mit blik mødes af en ca. 50-årig punker/rocker/whatever i helt sort lædertøj og med meget stort og strittende hår og ditto skæg. Han tager et sort kort op af lommen og stikker det helt op i fjæset af mig. Jeg når ikke rigtig at se hvad der er på kortet, men det ligner en form for dødningehoved. Han udbryder en underlig lyd, pakker kortet væk og går videre, mens han flere gange vender sig om og skuler ondt efter mig.

Hvad det skulle gøre godt for er endnu uvist, men jeg håber da ikke at han har kastet en eller anden forbandelse over mig!

4 responses to “Ahh…

  1. Ikke fordi det har noget med det her indlæg at gøre – ville bare lige gøre dig opmærksom på at der er blevet skrevet et indlæg om dig her:
    http://millastarglitter.blogspot.com/search?updated-max=2010-01-26T18%3A37%3A00%2B01%3A00&max-results=1 😉

  2. Svaret er Peblinge.
    Hvad ham fyren havde gang i, kan jeg desværre ikke svare på 🙂

Skriv et svar

