Ny frisure til mig

…eller hvad? Jeg fandt ovenstående billeder af Vanessa fra Unique i min kærestes mors FEMINA-blad og faldt for hendes frisure. Jeg er så dødtræt af mit lange slaskede hår, så vil gerne have klippet lidt af det af, men det skal stadig ikke være kort (been there, done that!) Tror I ikke jeg vil se drøn-smart ud med ovenstående frisure? Please? Eller har I andre idéer? Og så skal jeg også bruge en frisør i København – en klipning skal helst ikke koste mere end 500 bobs. Ja ja, man har et job, men er endnu ikke blevet rig.😉 Any ideas?

10 responses to “Ny frisure til mig

  1. Gør det !! Tror det vil klæde dig rigtig godt ..
    Kan anbefale frisør Pii (www.frisoerpii.dk) vask, klip og føn koster 585 kr.. Det er lidt over de 500 bobs men tæt på da .. Man skal bare lige huske at sige nej tak til hårkur under vask haha .. Den ligger ret tæt på Nørreport st.

  2. Den er godt nok fin, den frisure! Måske lidt svært at få så fyldigt, men sikkert muligt med de rigtige produkter!
    Jeg glæder mig til at se resultatet, og tillykke med jobbet!😀

  3. ‘ øvøvøv – jeg synes ellers dit hår er så fint. Jeg stemmer for at du skal lade det gro – men kender godt den fornemmesle af at der skal ske noget nyt (:

  4. Jeg kan virkelig godt anbefale “Mono” – den ligger ved Christianshavn nærmere Sankt Annæ Gade 5.

    Det koster 525 eller lign? ikke meget mere i hvert fald!

    http://www.xno3.blogspot.com/

  5. Jeg ved, der er en frisørskole i København – jeg har ingen erfaringer med det, men i Kolding er der også en, som jeg benytter mig meget af. Det tager ganske vidst lidt længere tid, men der er lærere, der ser til, så det ikke ender som en katastrofe. Det koster kun omkring 100 kr, så det er da et forsøg værd?!🙂

    • Uhh, jeg tør næsten ikke kaste mig ud i frisørskolehænder!😉 Overvejer nogle af dem I har skrevet – ellers anbefaler min søster Zimmersonne. Jeg overvejer lige!

  6. Bliv klippet i Jylland haha😛 Tror aldrig jeg har givet mere end 200 for vask og klipning.

  7. Går og tænker nøjagtig det samme. Og fed frisure. tænker bare, hvor mange gange jeg egentlig ville få stylet det der pandehår – og hvordan det så ellers ser ud. Hm. Men fint er det.

  8. Louise: Ja, du har nok ret. Ih, det er bare så fint! Men tror også jeg vil være træt af ikke at kunne smide håret op i en knold. Dilemma!😉

  9. Åh, wow, hvad en dejlig hår du har kær …. hvad gjorde du for at håret, jeg ønsker at gøre mit hår som du kan du fortælle mig, hvilken slags balsam eller shampoo du brugte …….. du …

Skriv et svar

