Butikken Uden Navn

Kender I den? Den ligger på Nørrebrogade mellem søerne og Elmegade, og da jeg var ude at gå tur i dag (i hele tre timer!) kom jeg forbi og så en flot buksedragt på ginen udenfor – den til højre. Butikken har mange fine ting som så vidt vides er rester, men det meste er basic-ting, så det er jo ligegyldigt.

Jeg spurgte ekspedienten, hvad butikken egentlig hed, og hun svarede at de fleste kender den som “Butikken Uden Navn”. Engang hed den “I love sale”, men er tilsyneladende ved at skifte navn til “Moss”, og de havde da også mange ting fra mærket af samme navn.

På trods af mit shoppe-forbud endte jeg selvfølgelig med at købe buksedragten (til sølle 280 kr. – hvem kan så stå imod?!), selvom jeg jo faktisk havde lovet mig selv, at jeg ikke ville købe flere sorte ting. Og når de to løfter så var brudt, så kunne jeg jo lige så godt give den gas, så jeg endte også med at købe de tidligere omtalte joggingbukser fra Vila samt en bluse fra Monki.! 😀 Alt i alt 532,5 kr. – så er det da vist okay, ik’?

Her kommer lidt fotos inde fra butikken:

(Bemærk buksedragterne til venstre – mange fine mønstre!)

3 responses to “Butikken Uden Navn

  1. Jeg kender den godt, der ligger også en på Vesterbrogade…
    Det er sådan en hyggelig butik

  2. Pingback: Buksedragten « Sofies

  3. Og der ligger også en på Falkoner Allé…
    Ved godt, det er et gammelt indlæg – men kom lige forbi 🙂

Skriv et svar

