YES!!!

Så var der lige 1 stk. mega glad Sofie på skærmen! Jeg har nemlig fået et rigtigt levende job! Er det ikke vildt?!

Jeg har gået hele ugen og krydset fingre og håbet på at få jobbet, og så fik jeg det sgu! Hvor fedt! Og mine kolleger (hæ!) er bare smadder søde og rare, og stedet virker til at være en rigtig god arbejdsplads. (Nu fik de lusket bloggens adresse ud af mig, så jeg må hellere sige gode ting! :D)

Så jeg starter på mandag! Mon ikke jeg kan få tid til at blogge videre i ny og næ. 😉 Nu er der da i hvert fald basis for lidt mere shopping, haha!

14 responses to “YES!!!

  1. Tillykke – hvor fedt for dig 😀 Hvilket job har du så været så dejlig heldig at få ??

    • Tak! Det er et job som receptionist/personlig assistent/alt mulig-dame som render forvildet rundt hos et firma som laver reklamefilm. Jeg vil ikke skrive deres navn her, for vil nødigt sætte dem i forbindelse med alle de vederstyggeligheder jeg kan finde på at skrive her på bloggen. 😉
      – Sofie.

  2. Det har du også fortjent! Tllykke…
    farfar

  3. Det lyder da bare super super spændende 😀

  4. Ej, hvor lyder det fedt!! Tillykke med det! Det skulle også være svært at få job i den branche efter sigende. skide godt.

    kig forbi 🙂

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  5. Tillykke med jobbet. Jeg kender nøjagtigt den følelse du har. Jeg har nemlig også selv i mandags fået at vide at jeg fik jobbet!! :-DD

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

  6. Tillykke med jobbet! Bare det var mig, der fik nyt job… 🙂

  7. Tillykke med jobbet!

  8. Sejt! Tillykke med jobbet!

  9. Tillykke med jobbet, ja så begynder det pukleri, jeg har selv arbejdet lige pt i 36 år, ikke det samme sted, Gud Fader bevares da, men sådan RIGTIGT arbejdet siden jeg kom i lære i 1974…

    God fornøjelse med det
    De bedste hilsner
    Drilleren;-)

  10. Hvordan har du fået jobbet? altså hvor søgte du henne om det? for det lyder da ret cool! tillykke med det, og fin fin blog du har! 😀

  11. ja, det må man da nok sige! 😀

Skriv et svar

