Runde solbriller

Svenske Hanna fra hannaojohn + solbriller fra Topshop til 15 pund

Inspireret af min favoritblogger Hanna har jeg fået smag for kuglerunde solbriller (eller solglasögon, om man vil – ha, svensk er altså sjovt! :D)

Hvad angår solbriller, så er jeg helt klart til u-mærkevarer, da jeg ikke synes om alt det dersens logo-flash og så er det altså meget smart ikke at bruge alt for mange penge på et par solbriller, som alligevel ender med at rode rundt nede i tasken eller blive væk.

Jeg har i øvrigt også set et par i Weekday, både med sort og hvidt stel – de var også meget fine.

3 responses to “Runde solbriller

  1. Ja, jeg er også helt vild med de runde solbriller. Topshop har også lavet nogle helt geniale.. Et must til sommeren 🙂

    http://malenesstyle.blogspot.com/

  2. Du ved godt at de 2 modeller der, er efterligninger af nogle kendte mærkevarer solbriller.
    Den første er en Dior model og den anden en Rayban model. Så det er lidt sjovt du ikk kan lide mærkevarer, og alligevel godt kan lide dem 🙂

    Her er nogle gode sider med solbriller
    http://www.otticanet.it
    http://www.customfit.eu

Skriv et svar

