Lap tray

Lap tray fra Bosign

Lad mig lige slå et slag for denne fantastiske opfindelse! En lap tray er en pude med tilhørende plade, hvorpå man kan sætte sin computer, tallerken, kop osv. på, mens man sidder i en stol eller i sengen.

På denne smarte sag fra svenske Bosign er pladen lamineret med noget gummi-agtigt halløj, så de ting, man placerer derpå, ikke glider rundt. Og så er der endda indbygget kopholder! På den måde er man fri for at sidde og balancere med sin computer på lårene, og hvis man er af hankøn undgår man også at varmen fra computeren når ned til de ædlere dele, hvilket kan skade forplantningsevnen.

Min kæreste fik sådan en i julegave af mine forældre, men han har kun fået lov til at bruge den en enkelt gang – ellers har jeg overtaget den! Må nok hellere se at få købt en til mig selv… Hans er i øvrigt købt i Magasin, men du kan også få lov at købe den på Bosigns hjemmeside, hvis du sender dem en mail og spørger pænt om de vil skicka den til Danmark.

(Hæ, ved nærmere gennemlæsning ser jeg en connection mellem god forplantningsevne og gave fra mine forældre, men jeg tror altså ikke at det var med en skjult dagsorden de købte den. :D)

9 responses to “Lap tray

  1. Er lige faldet over din blog, så FAB! Kanon gode indlæg, og så elsker jeg at du lægger lidt mere i, end at det hele kun handler om tøj (selvom det self er enormt vigtigt;))
    Keep up the good work:-)

  2. Hej Cathrine. Tusind tak for den søde kommentar! 🙂 Dejligt at du synes om bloggen og dens forskelligartede indhold. 😉
    – Sofie.

  3. Sikke nogle motiver du tillægger os!! Det kunne vi da aldrig finde på – hæ hæ

  4. Jeg havde nu tænkt på det…..

  5. Det er godt, mor og far. 😉

  6. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10086654
    De har også en i Ikea, godt nok ikke med kopholder, men til 80 kr, tror jeg den er det værd 😛
    Desuden har de fleste computere heller ikke godt af ikke at være på et fast underlag, fordi de så ikke kan blæse luft ud 😉

  7. Jeg har sådan en 😀 den er fantastisk!

  8. Hold jer væk fra Ikeas version. Der er ikkebelægning, så den glider lidt rundt den kære computer.

  9. Jeg har den fra Ikea, og den fungere helt fint! 🙂

Skriv et svar

