Flere highstreet-fund

Der er jo faktisk nogle flere ting, jeg ikke har vist jer, fra min runde på Strøget. Tag jer endelig ikke af underlige poseringer og knap så flotte fotos – det er som sagt ret svært at tage billeder i et prøverum!

Kappe fra H&M til 399 kr. (så vidt jeg husker)

Blomstret skjorte fra Gina Tricot til 159 kr.

(…det er poseringer som ovenstående jeg hentyder til – ha! :D)

Jeans med lapper fra Gina Tricot på tilbud til 49 kr.

(…de var dog kun tilbage i str. 32 0g 34, og nej, jeg prøvede dem ikke! ;))

Armbånd fra BikBok til 59,95 kr.

Og da jeg så var på gåtur tidligere i dag for at nyde solskinnet, kom jeg helt tilfældigt forbi Vila og fandt disse skønne bukser:

Bukser fra Vila til 199 kr. (!)

De passer jo helt perfekt til den nye joggingbuks-mode (se evt. mit indlæg her) som jeg i hvert fald har planer om at hoppe med på. Ved dog ikke helt med disse – de var en anelse korte i længden og så var linningen lidt løs, når man bandt båndet. Jeg tænker lige over det!

Er der nogle af tingene I skal eje? 🙂

15 responses to “Flere highstreet-fund

  1. Kappen fra H&M er virkelig sej!! Den vil jeg gerne eje 😉

  2. Nej, nogle fine ting (: Er helt vildt vild med bukserne fra Gina.

    http://bysiljek.blogspot.com/

  3. Har også luret på kappen tidligere, og den er virkelig cool, men står nok ikke øverst pt.
    Skjorten kan jeg også godt lide. Og lappebukserne, men ikke i den størrelse 🙂
    Gode fund!

    http://hintsandhunches.blogspot.com/

  4. Erin: Ja, den er fin, men jeg tror godt jeg kan leve uden den. Man kan jo ikke få det hele! 😉 Den fåes i øvrigt også i sort.

    Silje: Ja, de er fine – hvis man kan klemme sig i en minimal størrelse! 😀

    Louise: Jep, det er nemlig nogle rigtig fine ting det hele. 🙂

  5. What!? Gav 299 for bukserne for en uge siden – hvor træls!

  6. Lise: Æv ja, det er bare det værste!!! Men er du så petite at du kan være i en 32 eller 34? 🙂 For ellers er det jo ligegyldigt.

  7. Ha ha…ej de var VILDT små i størrelserne. Er en 38 og jeg skulle op i en 44(gisp!) før jeg kunne passe dem. Hvilket menneske kan så passe en 32!? Wow…

  8. Ja, det må du sgu da nok sige!! Så er det nok derfor de var så billige. 😉 Så kan du godt glæde dig over dit køb! 🙂

  9. Helt klart jogging-bukserne fra vila og måske armbåndet fra Bikbok ! 😀 Sååå fedt !
    p.s rigtig go’ blog !

  10. p.s har lånt det sidte billede til et indlæg på min blog.. håber det er okay? (Hvis ikke kan du bare skrive til mig på: caroline-m-t@hotmail.com)

    /C

    • Du skal i hvert fald skrive reference på (link til min blog), men ellers er det ok. Fint du spørger – selvom du jo havde brugt det inden. 🙂
      – Sofie.

  11. Hej Sofie. Ked af det med billedet, har ikke rigtig været inde siden. Men det var ikke med vilje ! ❤
    Indlægget er hermed slette 🙂
    Undskyld forvirringen .

    /C

  12. Hej.
    Jeg tænkte på:

    Hvor har du købt dine sorte støvler på billedet henne?
    De ligner mine på en prik, så ville bare lige høre hvor du havde fundet dem!

    Mvh, Line.

  13. Hvornår er kappen fra H&M købt? 🙂 Er helt forelsket i den 🙂

Skriv et svar

