Se hvad jeg har købt!

Jeg kom forbi Invasion (ok, det var helt overlagt at jeg gik derind og kiggede efter disse sko) og så blev jeg forelsket! Er de ikke bare pæææne? Havde egentlig først luret på dem med lukket snude, men dem havde de ikke i butikken og sød ekspedient vidste ikke om de overhovedet ville komme. Så vi blev i fællesskab enige om at jeg nok hellere måtte købe dem med åben snude (læs: hun prøvede at prakke mig dem på og jeg gav efter.) Men nu er jeg altså rigtig glad for dem, og jeg tror de bliver rigtig gode med farvede strømpebukser under eller en fin lille sok (som jeg bagefter købte H&M, couldn’t help it!) og det er da også nydeligt at de farvede negle lige titter frem.

Og det bedste er næsten, at jeg havde et tilgodebevis dertil på 600 kr.! Skoene kostede 500 bobs og så var der lige en slat penge tilbage. Da jeg lige lagde endnu en (meget lille) klat oveni, blev der sørme også råd til denne lak fra Essie:

Hurra, sikke mange fine ting jeg fik – og så uden at bruge ret mange rigtige penge!😀

16 responses to “Se hvad jeg har købt!

  1. Hvor er de fine – begge ting! Gavekort er det bedste…

  2. Uh elsker selv den der neglelak – den er SÅ fin. Jeg forstår ikke…hvordan går du i de sko uden de falder af? Måske er min fod bare sær? Men fine er de i hvert fald. Skoene, that is😉

  3. Har du så returneret dem fra vagabond,eller beholder du dem også?
    De her er bare skønne, har selv kigget på dem, og elsker den åbne snude!

  4. Anna: Ja!😉 Til begge ting.

    Lise: Nå, så du synes ikke mine fødder er pæne?😉 Ej, men jeg havde faktisk selv tænkt på om de overhovedet kunne holdes på plads, da jeg har meget smalle fødder, men de passer bare som fod i hose og glider ingen steder!

    Trine: Ja, dem har jeg returneret (det skrev jeg også i et tidligere indlæg.) Ja, jeg er også blevet ret vild med snuden.🙂

  5. Super fin neglelak, ved du hvad den hedder??

  6. Super fine sko🙂 og neglelakken er også rigtig fin🙂

  7. Tak for svar, så er den bestilt!🙂

  8. Hvor købte du den neglelak fra Essie?? Den er vildt flot. Er også vild med den grønne du har. Og TOP fede sko🙂

  9. Argh, havde ikke set du havde skrevet det… Men godt for dig😀 er sikke rpå du bliver gladere for dem her.

  10. ej, nogle fede sko. ved du, om man kan købe dem på nettet?🙂 og lige endnu et spørgsmål; ved du, om man kan man købe de vagabond sko med ‘rem’ om anklen på nettet?🙂

    – super fed blog btw.

  11. Hej Maria. Hurtigt svar du får, ik’?😉 Jeg har ikke set dem på nettet, men mit bedste bud vil være hos Debell eller Gardenia – tror dog ikke forår/sommer-skoene er kommet på endnu.
    Vagabond-skoene kan du finde på deres hjemmeside, men mener kun de sender til Sverige. Ellers prøv at ringe til Riis Sko i Galleri K, de vil måske sende, hvis du er heldig.🙂 Og tak!
    – Sofie.

  12. jeg fandt skoene fra Biz hos Smartgirl faktisk. just in case nogle leder efter dem🙂 hehe. og jeg fandt vagabond-skoene i skoringen – dem var jeg simpelthen nødt til at eje! og jo, tak for hurtigt svar😉 hehe.

  13. Hej Sofie!
    Lææækre sko – hvordan synes du de er i størrelsen?

    Vh, A.

    • Hej Anne-Sofie! Ja, de er nemlig rigtig pæne.😉 Jeg svinger mellem en str. 38 og 39, men har en meget smal fod. Disse i en str. 38 passer mig, så umiddelbart vil jeg gætte på at de er en anelse store i størrelsen. Desuden skal man jo regne med, at læderet giver sig lidt.🙂

Skriv et svar

