Søndag på søen

Så var der lige fotostorm! Som overskriften antyder, bestemte min kæreste og jeg os for at cykle ned til søerne og gå hen over isen. Det var liiidt skumlis, men der kom heldigvis ingen knasende “nu-brækker-isen”-lyde. Og så er det sgu da meget sejt at kunne fortælle sine børn om 50 år, at da mor og far var unge, da var der isvintre til, for da gik vi tværs hen over søerne! Det må give street respect, det er jeg sikker på.

Efter gåturen tog vi på Kalaset og brunchede – hyggeligt! Jeg håber også I nyder jeres søndag.🙂

4 responses to “Søndag på søen

  1. Hvor hyggeligt! Jeg kunne ellers lige forestille mig isen begynde at knirke, og så må det være lidt træls at have cykel med, ha ha😛

  2. Cykel eller ej – rimelig ærgerlig situation!😉

  3. Ja, det kan du have ret i😉

  4. Det ser sgu rigtig hyggeligt ud..🙂
    Lækkert lækkert.. hehe..

Skriv et svar

