Dyr vs. billig

Wheels & Doll Baby vs. BikBok

Faldt lige over cardiganen til venstre hos Asos. Den er fra Wheels & Doll Baby og koster ca. 730 kr., og den ledte tankerne hen på noget af det jeg kiggede på, da jeg var på rundtur på Strøget den anden dag.

Den mindede mig nemlig svært meget om cardiganen til højre som jeg fandt hos BikBok. Husker desværre ikke prisen (note to self: anskaf notesblok), men jeg vil skyde på en 3-400 kr. Den fandtes i øvrigt også i omvendt farvekombination som blot får den til at ligne den venstre endnu mere!

Ingen af dem er lige min smag, men det kunne jo være de fristede nogen af jer. 🙂

3 responses to “Dyr vs. billig

  1. Så den cardigan i bik bok i dag, og den er SUPER flot 🙂 Man kan få en helt magen til den fra bik bok i Rude på studiestræde til 259, og man kan slet ikke se forskel 🙂

  2. – og man kan også få den i sort, ligesom til højre

  3. godt set sofie!

Skriv et svar

