Dagens outfit

Skjorte: H&M (min kærestes), jeans: Gina Tricot, støvler: Monki

Jeg synes lige I skulle have lov til at se hvad jeg har iført mig i dag. Har tyvstjålet endnu en af min kærestes skjorter, ha! Men den er altså smadder god og blød. Jeg ved ikke hvad der er med mig og skjorter for tiden – de er bare så rare, især når de er oversize.

Mine planer for weekenden er yderst begrænsede. Ved faktisk slet ikke hvad jeg skal give mig til! Jeg håber der dukker noget spændende op i løbet af dagen. God weekend til jer alle! 🙂

PS: I må altså meget gerne blive ved med at skrive kommentarer til mine indlæg – det er dem der gør det sjovt at blogge!

7 responses to “Dagens outfit

  1. Hej Sofie

    Jamen så smider jeg gerne en lille kommentar.

    Jeg opdagede først din blog for en uges tid siden, men har fulgt med hver dag siden. Rigtig god og inspirerende blog, både modemæssigt (fed stil!) og madmæssigt (nem og billig mad).

    Så TAK fordi du bruger din tid på at inspirere os andre 🙂

    Hilsen en fast læser.

    /Rikke

  2. Bliver helt irriteret over at min kæreste for det 1. er en størrelse XXL og 2. at han går ikke med skjorter…men dejlig inspiration 😀

  3. Rikke: Mange tak for den søde kommentar, det var jo lige sådan en jeg fiskede efter, haha! 😉 Jeg hygger mig med at lave bloggen, så det er bare godt den kan inspirere andre.

    Lise: Skjorten på billedet er faktisk en str. XL, så det er ikke helt umuligt. 😉 Men hvis han ikke ejer en skjorte, så hjælper det selvfølgelig ikke. Og tak!

  4. Hej Sofie (;

    Rigtig fedt outfit! – Og dine sko er så lækre! – Er selv ejer af nogle bare i ruskind fra Defeeter (;

    Rock on!

    Alice H.

  5. Hej Alice. Mange tak! 🙂 Ja, jeg ville faktisk også gerne eje nogle i ruskind (og gerne med knap så høj hæl), men det må altså vente til næste vinter – nu vil jeg hellere have forårsting. 😉
    – Sofie.

  6. Jeg lavede kyllingeretten med to veninder i går .. Den med bønner og chili-mayo og jeg vil bare lige sige at den er 4 nice 😀 keep ’em coming .. det er intet mindre end genialt med de små madindslag , bortset fra at de gør en sulten på de værste tidspunkter af døgnet 🙂 som fx når man sidder stuck i en religionstime med intet andet end intetsigende madpakke og dårlig kantine mad 🙂

    • Haha, jeg er glad for at det vakte lykke! 😀 Jeg elsker simpel og lækker mad! Har i øvrigt fået blandede kommentarer på at mad er en del af bloggen, men jeg kan nu altså godt selv lide det. 🙂 Rart at høre når nogen afprøver opskrifterne. God weekend.
      – Sofie.

Skriv et svar

