Sonia Rykiel for H&M på tilbud!

Jeg fik lige et tip om at Sonia Rykiels kollektion for H&M er sat på tilbud i H&Ms webshop – og det til spotpriser! Jeg var simpelthen nødt til at snuppe toppen på billedet i pudderrosa til kun 49,95 kr.! Førprisen var 179 kr., så jeg føler virkelig jeg har gjort et kup.Den er desuden lavet i 100% morbærsilke.

Undertøjet finder du (selvfølgelig) i undertøjssektionen, men denne top skal findes i “Overdele” > “Vis alle” og så bladrer du frem til den dukker op. De er dog kun tilbage i medium og large.

Hurra, hvor jeg glæder mig til den kommer! Sammen med de andre ting jeg bestilte før nytår – hvorfor skal det altid gå så langsomt, når man bestiller fra H&M?! Tænk hvor mange penge man ville bruge der, hvis det fungerede lige så godt som hos fx asos.com.

5 responses to “Sonia Rykiel for H&M på tilbud!

  1. Tak for tippet 🙂
    Det rosa undertøj er selvfølgelig revet væk allerede, æv bæv!

  2. Sidst jeg bestilte fra h&m var i November, og jeg sørgede for kun at bestille ting der var på lager.. Desværre blev det udskudt en uge.. og så en til.. og så en til! Tilsidst blev leveringen rykket helt til uge 2 eller sådan noget (dvs. 7 uger efter jeg havde bestilt eller sådan noget) og så ringede jeg for at brokke mig, for alle tingene stod stadig som “på lager”. Snakkede med en pige, der virkede ret ligeglad og lovede at finde ud af noget og så ringe igen – hun ringede aldrig igen, men pakken fik jeg to dage senere.. Tænk hvis jeg ikke havde ringet? Så ville jeg først ha fået mine ting her først i januar!
    Jeg er egentlig glad for h&m, men deres netshop er jeg altså færdig med, gider ikke det cirkus en gang til! 🙂

  3. Hej Sofie
    Må jeg spørge dig, om du har modtaget toppen? Det var vist mig, der postede tippet på Mag i sin tid, men der gik en masse galt med min ordre, så fik den ikke alligevel. Jeg har dog lige bestilt den igen, men ville lige høre, hvordan den er i virkeligheden? Jeg kan jo nå at afbestille, hvis det er 😉
    Mvh Lene
    PS: Super fin blog, følger den dagligt! 🙂

    • Hej Lene! Nå, så har du opdaget at jeg har tyvstjålet din idé. 😉 Hehe. Jeg har modtaget toppen, fik den vist i sidste uge. Jeg er ikke synderligt imponeret – den er lidt krøllet og jeg er sådan en der slet ikke kan overskue at stryge mine ting! Derudover er den “ru” i overfladen, men det havde jeg nu også troet. Og så er den gennemsigtig, men det ved du sikkert også godt. Tror ikke jeg vil bruge den særlig meget, men måske til sommer med en fin bh indenunder!
      Knus Sofie.

      • Hehe.. Det er helt ok. Det er jo med at udbrede de glade shoppingbudskaber, hvor man kan ;D
        Hmmm… det lyder lidt “øv” med den top. Jeg har nemlig ikke set den “live”, så var også lidt bange for, om den kunne leve op til det fine billede på webshopping. Så det bliver vist en afbestilling fra mig. Men tak fordi du lige tog dig tid med en anmeldelse 🙂
        God weekend, når du kommer dertil 🙂
        Knus Lene

Skriv et svar

