Jeg er fotograf…

…for styleGALLERY! I dag var jeg ude og tage de første billeder. Det var hundekoldt og det sneede en smule, så de fleste piger var godt pakket ind, men jeg formåede dog alligevel at finde nogle stykker som så rigtig fine ud.

Billederne er endnu ikke lagt op på siden, men det vil de blive inden længe. Det var en virkelig fed oplevelse at gå rundt og forsøge at få øje på god stil, og pigerne blev heldigvis rigtig glade for at blive spurgt. Så hvis I ser mig luske rundt på Strøget (eller for så vidt andre steder), så skal I altså ikke løbe væk, men derimod forsøge at se rigtig fashionable ud, haha! 😉

Nedenfor får I lige et billede af dagens outfit som dog ikke var specielt nyskabende. “But why fix it, if it ain’t broken?”, som de seje siger. 😀 Vi er enige om at mit ansigtsudtryk er noget fåret, men det er fandme svært med den der selvudløser!

Blazer:Only, bluse: H&M, jeans: Glassons, støvler: H&M

5 responses to “Jeg er fotograf…

  1. tillykke med det 😀
    Hvordan er du blevet det?

  2. Hej Trine. Tak! Jeg har bare spurgt om de manglede en, og det gjorde de så. Men så vidt jeg ved mangler de ikke flere nu. 🙂

  3. det var heller ikke derfor. Jeg bor så langt ude at der godt kan være langt mellem god stil 😀
    Men fedt for dig, jeg glæder mig til at se hvad du spotter.

  4. Jeg er helt vild med dine støvler fra H&M! 🙂 Kan bare ikke finde dem på webshoppen… Ved du om de stadig forhandles nogen steder?

Skriv et svar

