Bag wanted!

Taske fra Topshop til ca. 240 kr.

Jeg har længe ledt efter en taske som ikke er sort og som kan parres med min sandfarvede/beige sommerjakke. Egentlig havde jeg ikke tænkt på selvsamme farve som en mulighed til tasken, men denne har fået mig på andre tanker. Den er jo helt perfekt – lang skulderrem, ægte læder og mulepose-model. For ikke at tale om prisen! Kunne det være bedre? Så er det bare en skam at shoppingbudgetet absolut er opbrugt – suk…

Den fås i øvrigt også i sort, mørkeblå og rødlig – find dem her.

3 responses to “Bag wanted!

  1. Den er SÅ fed, jeg kan virkelig godt li’ den.:)

  2. I am in love with this bag too!! But I haven’t decided which colour is my fav yet (I feel like I’ve gotten over excited buying pastels and nudes already, and its only January!!)

  3. Hvor er den dejlig – synes det er lidt sjovt at tænke på hvor meget man giver for ander læderting(tasker) når man kan få en til 240, vildt…

Skriv et svar

