3 highstreet-blazere

Gina Tricot: 399 kr.

Gina Tricot: 399 kr.

H&M: 349 kr.

Jeg havde lige et par timer som skulle fordrives inde i byen, så jeg følte mig nødsaget til lige at tjekke et par butikker ud – nej, hvor har jeg det dog hårdt! 😉

Fandt overraskende mange fine ting i Gina Tricot, bl.a. de to blazere på billederne i henholdsvis lysegrå og nude (aka. hudfarvet). Pasformen var rigtig fin – en lidt længere model med tilpas lange ærmer.

Og så smuttede jeg også forbi H&M (as usual) og tænkte at jeg hellere måtte tage et billede af den grå jerseyblazer som jeg har fået nogle forespørgsler på. Jeg prøvede den i en str. 36, men synes dog den var noget lille i størrelsen. Ærmerne var især ret korte i det, men jeg plejer nu også at tage en 38 hos H&M.

Fandt også en masse andre spændende ting, men dem kan I få at se en anden god gang. Jeg prøvede i øvrigt at tage billeder af det hele mens jeg selv havde det på, men det er næsten umuligt at få tøjet til at se pænt ud, når man samtidig skal styre en klods af et kamera og undgå Arto-face.

2 responses to “3 highstreet-blazere

  1. Hvor er de dog lækre, de to fra Gina Tricot! Synes ellers aldrig jeg kan finde noget der..

  2. Katrine: Ja, jeg er også imponeret. Jeg har også sommetider svært ved at finde noget, men deres forårsvarer er altså ret gode!

Skriv et svar

