Hvad jeg købte i går…

Nederdel fra Weekday

Jeg købte denne nederdel i går i Weekday. Tror altså den vil blive god til sommer med brune ben, sandaler og en blomst i håret. Den var i øvrigt nedsat med 50% og kostede sølle 75 kr. Den var jeg nødt til at eje! Beklager dårlig billedkvalitet, men havde ikke andre end PhotoBooth til at agere fotograf. I øvrigt var der nogle stykker tilbage, hvis der er andre der vil føje den til garderoben. 🙂

Strømpebukser fra H&M

Og så røg disse strømpebukser også lige med i kurven. Ved ikke rigtig om jeg vil få dem brugt, men synes de var lidt sjove med malerpletterne. Måske et DIY-projekt for den kunstneriske? 😀

8 responses to “Hvad jeg købte i går…

  1. Husk at dit Canon også har tidsudløser….

  2. Du siger noget, far. Men det er bare lidt svært at få det til at balancere på sengen samtidig med at det peger opad! 😉

  3. Super fede strømpebukser! Gid de kommer i min lokale H&M..

  4. Ønsk dig et stativ : ) Jeg fik et i julegave, og nøj hvor er det rart 😛
    Og fedt casual tøj!

  5. Jeg vil da meget gerne vide hvilken H&M du har fundet strømpebukserne i? Dem ville jeg gerne erhverve mig 🙂

    • Jeg fandt strømpebukserne i H&M i Galleri K, men det var det sidste par, så vidt jeg kunne se. Også derfor jeg tænkte at jeg hellere måtte hapse dem! 😉

  6. Heej (; Måske et fjollet spørgsmål, men hvad står DIY for? ..

Skriv et svar

