De der jeans…

Jeans fra H&M til 349 kr.

Jeg ved godt de er overalt, men jeg var altså liiige nødt til også at tage i H&M og prøve dem. Jeg er ikke helt sikker på om jeg hopper med på lappe-moden. Disse var i hvert fald ikke gode til mig. Pasformen er som et par Cheap Mondays: høj talje, store tætsiddende lommer og slimfit. Dog synes jeg de var lige korte nok til mig, men jeg bevæger mig også mod de 1,80 m., så hvis du er kortere end det, så skal det nok gå. Så der var nogen der havde efterspurgt billede af bagen på Acies blog, så det kunne jeg jo lige være behjælpelig med.

Fik i øvrigt byttet skoene fra Vagabond, så nu er der en str. 38 hos Jette Riis i Galleri K, med mindre den allerede er solgt. Der er vist rift om dem… Købte til gengæld et par småting som I kan få at se senere.

10 responses to “De der jeans…

  1. Hvilken H&M var du i? Jeg kan ikke finde dem..
    Jeg synes ellers de sidder godt på dig, hvis det er et billede af dig.
    Dine sko er cool!

    Klara

  2. Det var den i Galleri K. Men så dem nu også i den store på Amagertorv. Og tak, det er et billede af mig.🙂

  3. I want those! De er virkelig fine!!

  4. Haha, jeg troede faktisk i første øjekast, at det var et par cheap monday😉 Synes kun de er fede forfra.

  5. Synes også de sidder rigtig glot på dig🙂

    Og vildt du er så høj. Det fornemmer jeg slet ikke på dine dagens..🙂

  6. Cecilie: Haha, det er faktisk sjovt, folk bliver altid overraskede når jeg siger det.😉

  7. Enig med Klara – de sko er cool! Hvad er dit favorit-jeans mærke?

    • Puuh, det skifter faktisk meget. Lige nu er jeg ret glad for Gina Tricots model Sienna som jeg har i sort. Den bliver bare ved med at sidde godt! Den skulle eftersigende komme i lyseblå og rosa til foråret.🙂

  8. De er simpelthen så fede! er det trend?
    -Trine

  9. Trine: Det tror jeg nok.🙂 Så ikke lige mærket, men de var i hvert fald i trend-afdelingen.

Skriv et svar

