Boyfriend-jeans og Vagabond-sko

Top: H&M, jeans: Min kærestes gamle Tiger of Sweden-jeans

Close-up

Vagabond-sko – to keep or not to keep?

Dyb koncentration…

Ja, dagens første indlæg er lidt af en blandet landhandel. For at starte fra en ende af, så var min kæreste ved at rydde ud i sit skab i går og fandt nogle ældgamle Tiger of Sweden-jeans med huller i. My luck! De bliver da perfekte til sommer!

Så er der Vagabond-skoene. Jeg er simpelthen sådan i tvivl. Er tosset med plateau-sålen, men det markante spænde er måske lige voldsomt nok til mine tynde ankler. Hvad synes I? De skal byttes senest torsdag. Jeg ved i øvrigt ikke lige hvad der sker for mit ben – det ligner jeg har mandehår på benene! Måske har min kærestes jeans smittet af?!

Og så kan I se hvordan jeg ser ud, når jeg sidder og blogger. Ingen nævner noget om rod i baggrunden!

19 responses to “Boyfriend-jeans og Vagabond-sko

  1. Dejlige jeans. Gid min kæreste havde sådan nogle liggende bagerst i skabet! -Det har han ikke, har tjekket…
    Kan du ikke tage et billed af skoene hvor man kan se dem sådan lidt forfra – som det første billed, men uden bukser foran😀
    Hvad har du givet for dem? har du givet mere end 200 synes jeg du skal returnere dem, for tror det bliver en vild skosæson…

  2. Jeg kan VIRKELIG godt li’ skoene. Min søster har nogle der minder om, også fra Vagabond, og jeg elsker dem. De er desværre for små😦 – De er super flotte.

    Klara

  3. Det bliver ikke lige nu med foto forfra, desværre.😉 Jeg har givet 350 kr. for dem. Synes det er en rimelig pris. Og de er gode at have på pga. den tykke sål, men som du siger, så kan det jo godt være der kommer nogle jeg hellere vil have. Dilemma!😛
    Sofie.

  4. Klara: Hov, så ikke lige din kommentar. Men ja, det er nok Antenna-modellen hun har. Der er spændet heller ikke helt så kraftigt, så vidt jeg husker.🙂

  5. Nej, spændet er ikke særlig stort. Jeg synes du skal beholde dem, de er super dejlige at gå i, og virkelig flotte🙂

    Klara

  6. Ja, okay. jeg ved jo ikke hvordan de er at gå i, men vagabond laver behagelige sko! Synes bare det er super svært at bestemme sig mht sko denne sæson, for der er så mange… Men du kan nok bedst selv mærke om det er ment to be🙂

  7. Hmm, jeg synes også de bliver for voldsomme til dine tynde ankeler🙂 Ellers lækkert afslappet sæt!

  8. De er en keeper! Jeg har dem selv og har været rigtig glad for dem. De er super gode, hvis man skal ud en fredag aften og ikke ved, om man skal videre i byen eller bare på bar – de er en god mellemting med den lille hæl.🙂

    kig forbi
    http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

  9. Hvis du er i tvivl, skal du returnere dem🙂
    Sådan plejer jeg altid at gøre.. Hvis man først er i tvivl om noget, ender det med at ligge bagerst i skabet.
    Hvor er du i øvrigt yndig med briller.

    • Hej Charlotte. Det råd er der godt nok mange der følger, men ikke jeg. Jeg var meget i tvivl om pelsjakken, men se bare hvad det er endt med!😉 Tak for kommentaren med brillerne, jeg bruger dem kun når jeg skal læse eller sidde ved computeren.

      I andre: Mange tak for jeres kommentarer.🙂

  10. Hej Sofie!
    Skøn blog du har her🙂
    Synes helt klart at du skal beholde skoene, de er skønne og synes bare det er råt at de ikke så stramme ved anklen!
    Men hvordan er de at have på?🙂

    Fede jeans!

    Kig forbi min blog, hvis du har lyst!

    thesupra.dk

    Knus Thea

    • Hej Thea. Tak! De er som sagt smadder gode at have på. Problemet er ikke, at de ikke er stramme nok ved anklen, men mere at det ser for voldsomt ud. – Sofie.

  11. Jeg synes det er rigtig fint, at de er mere oversize ved anklen… Men det er selvfølgelig en smagssag😉 Kender godt det med, at man kan blive meget i tvivl om et køb er en keeper eller hva🙂 Har du bestemt dig for hvad du gør?
    – Thea

  12. Ja, jeg synes det ser lidt tosset ud, må jeg ærligt indrømme. Jeg tror altså de ryger retur – så må jeg jo købe dem igen næste gang de får dem hjem, hvis ikke jeg kan leve uden.😉

  13. Hej sofie. Jeg må indrømme at jeg simpelthen er faldet pladask for dine briller. De er super fine til dig.🙂 hvor har du været så heldig fået fingrene i dem?

    • Hej Christina. Hehe, det er læsebriller købt i Louis Nielsen.😉 Så der er altså styrke i. De var dog ikke specielt dyre af briller at være.🙂
      – Sofie.

  14. Okay🙂 jeg står nemlig og mangler et par nye briller, og da jeg ikke kommer til at bruge dem særlig meget, fordi jeg har kontaktlinser, er det perfekt, at de ikke er særlig dyre. Hvilket mærke er de fra?

  15. jeg vil have dine sko sofie!
    – jeg har ledt efter dem i sååå lang tid.🙂

  16. Christina: Undskyld mit sene svar, men havde ikke brillerne ved mig da du skrev og så havde jeg glemt alt om det. Men der står “Reynolds” og “Specsavers” på dem – ved ikke om det kan hjælpe dig.🙂

    Charlotte: Du får dem fandme ikke!😉 Så må du da bare ud og købe dem! De er rigtig gode!

Skriv et svar

