Har man først sagt blog…

…må man også sige salgsblog! Har prøvet at oprette sådan en salgsfane, hvor jeg vil sælge lidt ud af mine ting. Jeg ved ikke helt om det kommer til at fungere, når jeg ikke har så mange læsere som the real deal, men nu prøver vi! Ellers ryger det på Trendsales. Husk at byde på min mail sofiesblog@gmail.com og ikke i kommentarfeltet. Find salgsbloggen øverst blandt fanebladene. 🙂

11 responses to “Har man først sagt blog…

  1. Ej, du har sat palliet-strikken til salg.

    “Desværre” har jeg endelig fundet den på trendsales, ellers havde du haft en køber til den.

    /Mette

    • Ja, det er meget mærkeligt – jeg tror det er præcis de samme, så dem godt da jeg lige havde sat dem til salg! Pudsigt. Men sådan er det nok, når alle varer bare bliver produceret på samme fabrik i Kina. 😉 Sofie.

  2. Hvor brugt er den sorte strik fra h&m? 🙂

  3. Okay. Jamen jeg er faktisk meget interesseret, men skal lige i topshop først og kigge på en anden, som minder om 🙂

  4. Hvor meget skal du have for skoene? Hvis de altså ikke er blevet solgt 🙂

  5. Hej!
    Hvor er den grå bluse/tunika fra? 🙂
    – Maria

  6. Hej, hvilket mærke er den grå bluse/tunika fra? 🙂
    – Maria

Skriv et svar

