Skøn lørdag

Skjorte: Min kærestes, jeans: Glassons, støvler: H&M

Jeg har bare haft en helt fantastisk lørdag! Startede dagen med havregrød og appelsin-/gulerodssaft lavet af min kæreste, hvorefter turen gik til Frederiksberg Centret for at bytte… en gryde. Var et smut forbi H&M, men utroligt nok var det min kæreste, og ikke jeg, der købte noget.

Derefter svingede vi forbi Elmegade og lurede, og så tog vi på Café Den Røde Hund på Nørrebrogade. Har aldrig været der før, men er tit kørt forbi og har syntes at det så lækkert ud. Jeg fik en morgenkomplet (selvom kl. var 12.30, men hvad pokker!) og min kæreste fik en kartoffel/porre-suppe. Begge dele meget anbefalelsesværdigt!

Nu står den på afslapning, ahh…

2 responses to “Skøn lørdag

  1. Hej Sofie!

    Virkelig fed blog og hvor er du dog køn! 🙂
    Kan rigtig godt li’ din bladning af skovmandsskjorte og pelsen, det ser virkelig fedt ud!
    Hvor er pelsen fra? 🙂

    Klara
    http://www.klarapauline.wordpress.com

Skriv et svar

