Hvad kan jeg blive?

I morges mødtes jeg med min veninde Michelle, og sammen tog vi ud til “Uddannelse uden grænser” i Bella Centret. Det kunne jo godt være at man på et tidspunkt skulle studere et eller andet…

Idéen med messen var rigtig fin og nærmest alt, hvad man nogensinde havde overvejet at blive, var repræsenteret. Det eneste problem var folkeskole- og gymnasieelever i HOBETAL! Jeg siger jer, da invaderede stedet i store busser og marcherede ind i hallen og overtog det hele! Så vi skyndte os bare at mase os frem et par steder og snuppe nogle brochurer, og så var vi væk igen.

Bagefter tog vi hjem til Michelle og drak te og overvejede vores fremtid, og så afsluttede vi hele herligheden med en lang gåtur ned ad Østerbrogade. Hyggeligt!

Mit outfit kommer vist ikke helt til sin ret på billederne, men det er altså en sort, højtaljet buksedragt købt i Australien, selvom man ikke rigtig kan se hvad det forestiller. Og så ville jeg lige prøve at vise min nye bh-tingest fra Monki med blonder. Se den evt. her.

I aften står den på sushi i overflod og P3 Guld – yeah! God weekend til alle!

5 responses to “Hvad kan jeg blive?

  1. Hvor er du bare fin, Sofie. God stil og fantastisk smuk. Og lige nu går det op for mig, at det jo er dig, jeg har valgt som ugens outfit på StyleGALLERY. Fedt.
    Tusind tak fordi du læser med på afashiontale – og lige så mange tak fordi du kommenterer. Det er virkelig det, der gør det sjovt at blogge.
    KH
    Lotte

  2. Hej Lotte. Så må din kommentar vist kåres til ugens bedste.😉 Tusind tak for alle de søde ord. Og for at du valgte mig, selvfølgelig.🙂 Jeg er helt enig med dig i, at kommentarerne er noget af det bedste!
    – Sofie.

  3. fedt outfit! elsker din blog!
    hvor er din blazer fra? og hvad koster den?🙂

  4. flot outfit, elsker din blog!
    hvor er din blazer fra+ og hvor meget koster den?

    • Det er jeg da glad for at høre.🙂 Den er købt i Australien og er af mærket Dotti, så du finder den nok ikke herhjemme. Dog har Monki lavet en der ligner til forveksling i deres AW09-kollektion – måske kan du finde den på tilbud.
      – Sofie.

Skriv et svar

