Dyr vs. billig

Normalt er det der med at sidde uopfordret og kigge forskellige designeres kollektioner igennem ikke noget jeg gør vanvittigt meget i, så jeg opdager kun vidundere, når jeg får et gevaldigt vink med en vognstang gennem fx blogs, som for nu at tage Burberry Prorsums kollektion for forår og sommer.

Smukke Christel blogger i denne tid for Anywho og hun viste et par ting fra Lavins SS10-kollektion. Der var specielt ét item som jeg fandt meget iøjnefaldende, nemlig en buksedragt. Den mindede mig om noget jeg har set før, nemlig hos bloggen Lesdeuxfilles.

Lavin vs. Aër

Det er den ene blogindehaver, Pernille, der står bag den smukke buksedragt af mærket Aër. Jeg er helt vild med alt hvad hun laver – se alle hendes styles her. Lige pt. er hun på Bali til engang midt i februar, så hun modtager først bestillinger derefter. Buksedragten koster tilsyneladende 1600 kr. og er lavet i jersey-stof. Bare det var mig, der havde de evner!

One response to “Dyr vs. billig

  1. fedt (: god blog (:
    – tjek min ud hvis du gider, http://www.redllips.blogspot.com

Skriv et svar

